تعویض شیشه جیلی gc6

تعویض شیشه جیلی gc6 با ۳ سال ضمانت آب بندی

در این مقاله می خوانید :

آیا شیشه خودرو جیلی شما شکسته یا کدر شده و یا ترک برداشته است؟ آیا قصد دارید شیشه جیلی gc6 خودرو خود را تعویض کنید؟ برای تعویض شیشه جیلی gc6 اولین قدم آن است که مجموعه‌ای را انتخاب کنید که هزینه نصب شیشه جیلی gc6 برای شما به صرفه در بیاید. مجموعه ما با تعویض شیشه جیلی gc6 با ۳ سال ضمانت آب بندی این انتظار شما را برآورده خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ادامه مقاله با همراه ما باشید.

شیشه جیلی gc6

شیشه جیلی gc6 دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است. هدف اصلی این شیشه‌ها آن است که هم دید مناسبی برای راننده فراهم کنند و هم ایمنی سرنشینان را تضمین کنند. این شیشه ضد حریق بوده و در اثر برخورد با جسم سنگین و یا تصادفات، نخواهد ترکید و خطرناک نخواهد بود. شیشه جیلی gc6 عایق حرارتی خوبی برای داخل خودرو بوده و سرنشینان را در برابر سرما و گرمای مخرب در امان نگه خواهد داشت. شفافیت بالای شیشه جیلی gc6 هم به دلیل دادن دید بهتر به رانندگان، زبان زد است. شیشه جیلی gc6 با دارا بودن خاصیت چسبندگی مانع از پراکندگی تکه‌های شیشه در صورت شکستگی و ترکیدگی خواهد شد. در نتیجه، شیشه جیلی gc6 کاربرد فراوانی در صنعت خودروسازی دارد.

قیمت شیشه جیلی gc6

قیمت شیشه‌های جیلی خودرو با توجه به استانداردهای ایمنی و کیفیت بالای موردنظر شیشه‌های جیلی  gc6  در طراحی و ساخته شیشه، متغیر است. مراکز خدمات‌دهی تعویض و نصب شیشه جیلی gc6، این شیشه را در سه شکل ۱) شیشه جلو جیلی gc6 و ۲) شیشه عقب جیلی gc6 و ۳) شیشه درب جیلی gc6 در بازار عرضه می‌کنند. هر یک از این شیشه‌های جیلی gc6 دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که در موقعیت‌های مختلف کاربردی دارند و با اهداف خاصی در خودرو طراحی شده‌اند.

تعویض شیشه جیلی gc6

قیمت شیشه جلوی جیلی gc6

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خودرو شیشه جلو آن است. وظیفه شیشه جلو خودرو، حفاظت از راننده و سرنشینان در برابر باد، باران، گرد و غبار و اشیاء خارجی است. شیشه جلو در خودرو جیلی gc6 دارای قوس و خمیدگی کمی است. جنس آن از لمینت است و در برابر فشار بالا، از خود مقاومت نشان می‌دهد.

 قیمت شیشه جلوی خودرو جیلی gc6 با تغییرات تورم و نرخ ارز در کشور تغییر می کند. بهتر است که قبل از خرید این نوع شیشه، قیمت آن را از سایت مشاهده کنید تا آن را به شما گران نفروشند.

قیمت شیشه عقب جیلی gc6

برای دید به عقب و جلوگیری از ورود باد و باران به داخل خودرو، شیشه عقب خودرو طراحی شده است. بیشتر شیشه‌های عقب خودرو دارای خطوط هستند. این خطوط، خطوط گرمکن هستند بدین معنا که برای جلوگیری از بخار و یخ‌زدگی روی شیشه تعبیه شده‌اند. این شیشه‌ها در صورت شکسته شدن، در خودرو جیلی به تکه‌های کوچک و غیر برنده به هم‌چسبنده تبدیل می‌شوند.

قیمت شیشه عقب جیلی gc6 باتوجه به سطح کیفیت و نوع آن متفاوت خواهند بود. همچنین همانند قیمت شیشه جلو تحت تاثیر نرخ تورم و نرخ ارز می باشد.

شیشه جیلی gc6

قیمت شیشه درب جیلی gc6

شیشه‌های درب خودرو به دو دسته اصلی

۱) شیشه‌های ثابت

۲) شیشه‌های متحرک

قابل تقسیم بندی هستند. همان طور که از اسم آنها پیدا است، شیشه‌های ثابت نیازی به باز و بسته شدن شیشه ندارند و فقط نورگیر هستند. شیشه‌های متحرک هم در درب‌های جلو و عقب خودرو قرار دارند و قابلیت باز و بسته شدن دارند. این شیشه‌ها در داخل خودرو ممکن است دارای مکانیزم دستی یا برقی برای بالا و پایین بردن شیشه باشند. ویژگی‌های خاص شیشه‌های جیلی باعث خواهد شد تا در صورت استفاده از آن در شیشه  درب خودرو، علاوه بر تحقق اهداف فوق الذکر، در حوادث از سلامت سرنشینان به خوبی محافظت شود.

قیمت شیشه‌های درب جیلی gc6 با توجه به اندازه، ثابت و متحرک بودن شیشه جیلی gc6 و مدل و سال تولید خودرو با یکدیگر متفاوت هستند. البته نرخ افزایشی تورم نیز بر قیمت روزانه این شیشه‌های جیلی gc6 تاثیر می‌گذارند.

خرید شیشه جیلی gc6

خرید شیشه جیلی gc6 در مجموعه ما از قیمت مناسبی برخوردار است. نرخ قیمت شیشه جیلی در مجموعه ما به عوامل مختلفی مانند:

۱) مدل و سال تولید خودرو

۲) نوع شیشه اعم از شیشه جلوی و شیشه عقب جیلی ۶gc

 ۳) شیشه درب جیلی gc6

۴) کیفیت شیشه اعم از ایرانی، چینی و اروپایی

بستگی دارد.

شما می توانید انواع شیشه جیلی gc6‌ را از مجموعه ما خریداری کنید. در این مجموعه شیشه خودرو به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد و همچنین برای خریداران عمده شیشه تخفیف باور نکردنی در نظر گرفته شده است و شما می توانید انواع روش های پرداخت اعم از نقدی و چکی و اقساطی را برای تعویض شیشه جیلی gc6 پرداخت کنید.

شیشه جیلی gc6

اجرت تعویض شیشه جیلی gc6

استفاده از خدمات تعویض شیشه جیلی gc6 در مجموعه ما، باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد. همکاران ما در اولین مراجعه شما به مجموعه، خدمات تعویض و نصب شیشه جیلی gc6 را به طور حرفه‌ای با سرعت و دقت بال انجام خواهند داد. شما می‌توانید به طور مستقیم تمامی مراحل نصب و تعویض شیشه جیلی gc6 را نظارت کرده و دیگر نگران جابه‌جایی، لق‌زدگی و هر گونه لک بر روی شیشه خودرو خود نخواهید بود.

هزینه اجرت تعویض شیشه جیلی gc6 نیز با توجه به نوع شیشه اعم از

۱) شیشه جلوی جیلی

gc6 2 شیشه عقب جیلی gc6

۳) شیشه درب جیلی توسط اتحادیه مشخص شده است.

البته شما بایستی علاوه بر هزینه نصب و تعویض شیشه جیلی gc6، هزینه‌های جانبی نظیر هزینه ناچیز استفاده از چسب را هم به مجموعه پرداخت کنید.

بنا بر آنچه گفته شد، شیشه‌های خودرو جیلی gc6 مقاومت بالایی در برابر شکنندگی و ترکیدگی دارند. اما از حوادث مصون نیستند. خوشبختانه در سال های اخیر امکان دریافت قطعه فابریک این شیشه ها قابل دسترس است و آن را می توانید از مجموعه ما تهیه کنید.با توجه به اهمیت بالای نصب و تعویض شیشه جیلی gc6، شما می‌توانید با مجموعه ما با ۳ سال ضمانت آب بندی پروسه مذکور را طی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ما در شیشه اتومبیل پرشین ضمن نصب دقیق و تمیز شیشه جیلی gc6 ، کار تعویض شیشه اتومبیل را با ۳ سال ضمانت آب بندی انجام می دهیم.

در صورتی که در تهران هستید می توانید برای تعویض شیشه اتومبیل در شرق تهران و یا نصب شیشه جیلی gc6 به ما مراجعه کنید. اما بهتر است که پیش از مراجعه برای جلوگیری از اتلاف وقت خود، ابتدا از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید و با رزرو وقت، به ما مراجعه کنید. همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند.

لازم به یادآوری است که ما ضمن نصب شیشه جیلی gc6 ، کار نصب و تعویض انواع شیشه اتومبیل مانند  تعویض شیشه جک اس۳ ، تعویض شیشه بسترن، شیشه رنو تالیسمان، شیشه هایلوکس، شیشه لیفان x60، شیشه مگان، شیشه فیدلیتی، شیشه سانگ یانگ، شیشه ویتارا، شیشه جنسیس کوپه، شیشه اسپورتیج ، شیشه سراتو ، شیشه آزرا ، شیشه پژو ۲۰۷،  شیشه سوناتا ، شیشه سورنتو  ، شیشه اپتیما، شیشه آریزو، شیشه کادنزا، شیشه وراکروز، شیشه آوانته، شیشه لندکروز، شیشه پرادو، شیشه تویوتا کرولا، شیشه ورنا و شیشه توسان را نیز انجام می دهیم.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید