آدرس: تهران ، نارمک جانبازان غربی

خیابان گلستان خیابان غیاثی پور پلاک ۲۳۳ خارج از محدوده طرح ترافیک همه روزه حتی ایام تعطیل

شیشه تویوتا کرولا شیشه کرولا

نصب شیشه تویوتا کرولا در تهران با ۳ سال ضمانت آب بندی – شیشه اتومبیل کرولا

در این مقاله می خوانید :

اتومبیل تویوتا کرولا TOYOTA COROLLA

در این مطلب قصد داریم به شیشه تویوتا کرولا و نحوه خرید و قیمت و مدلهای مختلف آن در بازار بپردازیم. اما پیش از آن بهتر است کمی در مورد خود اتومبیل تویوتا کرولا و تاریخچه ورود آن به ایران بدانیم و مشخصات فنی کرولا را بررسی کنیم.

اتومبیل کرولا از سال ۱۹۶۶ در کارخانه تویوتای ژاپن ساخته شد و تولید آن هنوز هم ادامه دارد. این اتومبیل را می توان یکی از پرفروش ترین اتومبیل های دنیادانست زیرا تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۵۰ میلیون دستگاه خودروی تویوتا کرولا در سراسر جهان به فروش رفته است.

تویوتا کرولای نسل اول که از سال ۱۹۶۶ تا ۱۹۷۰ ساخته می شد، با این هدف که یک خودروی اقتصادی و ارزان باشد وارد بازار شد. اما در حال حاضر با پیشرفت هرچه بیشتر تکنولوژی خودرو سازی ژاپن، خودروی تویوتا کرولا در نسل یازدهم یکی از اتومبیل های با سطح کلاس بالا و قیمت تقریبا بالا است. نسل یازدهم تویوتا کرولا از سال ۲۰۱۴ وارد ایران شد. با وجود این همه از مدل های مختلف تویوتا که در ایران موجود است، نیاز به شیشه تویوتا کرولا نیز در بازار بسیار زیاد است.

شیشه تویوتا کرولا

برای اینکه در مورد نسل های مختلف تویوتا کرولا بیشتر بدانید بهتر است که به صفحه ویکی پدیای فارسی تویوتا کرولا مراجعه کنید.

در ادامه به بررسی برخی از مشخصات فنی اتومبیل تویوتا کرولا می پردازیم. بعد از آن شیشه تویوتا کرولا را بررسی می کنیم.

مشخصات فنی تویوتا کرولا

جدول زیر برخی از مشخصات فنی تویوتا کرولای XLI که در سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ ساخته و وارد ایران شده است را می بینید:

محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس ۴ دنده اتومات
پیشرانه ۴ سیلندر
حجم موتور ۲ لیتر
قدرت ۱۴۳ اسب‌بخار
گشتاور ۱۸۷ نیوتن‌متر
شتاب ۱۰٫۵ ثانیه
سرعت ۱۹۵ کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی ۷٫۷ لیتر در صد کیلومتر
طول ۴۶۲۰ میلی‌متر
عرض ۱۷۷۵ میلی‌متر
ارتفاع ۱۴۶۰ میلی‌متر
وزن ۱۲۸۰ کیلوگرم
حجم باک ۵۵ لیتر

برای اینکه اندازه تقریبی شیشه تویوتا کرولا را تخمین بزنید می توانید طول و عرض و ارتفاع خود اتومبیل را در نظر بگیرید.

قیمت شیشه جلوی تویوتا کرولا

شیشه جلوی تویوتا کرولا دارای دور مشکی است، جنس آن از لمینت است و آپشن خاصی ندارد. در هنگام خرید شیشه تویوتا کرولا باید دقت کنید که نمونه چینی را به جای نمونه شیشه جلوی تویوتا کرولا اصل ژاپنی که قیمت و کیفیت بالاتری دارد تهیه نکنید.

در صورتی که قصد تهیه شیشه جلوی تویوتا کرولا به قیمت مناسبتر و کیفیت مطلوب دارید توصیه ما این است که از شیشه ایرانی استفاده کنید که در شرکت تولید شیشه اتومبیل آسیا ساخته می شود.

به دلیل اینکه هم مدل های مختلف از اتومبیل تویوتا کرولا موجود است و هم کارخانه های مختلف شامل کارخانه های چینی، ایرانی و اصل ژاپنی شیشه تویوتا کرولا را تولید کرده اند نمی توان قیمت شیشه جلوی تویوتا کرولا را درج کرد. اما شما می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در شیشه اتومبیل پرشین تماس گرفته و از قیمت شیشه جلوی تویوتا کرولا مطلع شوید.

شیشه تویوتا کرولا

قیمت شیشه عقب تویوتا کرولا

شیشه عقب تویوتا کرولا از جنس نشکن است و دارای دور مشکی است. شیشه های دور مشکی حتما باید با چسب مخصوص پلی اورتان مشکی نصب شوند. این یکی از مواردی است که یک کارشناس شیشه اتومبیل حرفه ای حتما رعایت می کند.

شیشه عقب تویوتا را می توانید به رنگ سبز یا دودی سولار تهیه کرده و بر روی اتومبیل خود نصب کنید. شیشه دودی فابریک جلوه بسیار زیبا و حرفه ای به اتومبیل شما می دهد. بهتر است که شیشه تویوتا کرولا ی خود را با شیشه دودی فابریک تعویض کنید تا اینکه از برچسب شیشه دودی استفاده کنید.

شیشه عقب تویوتا کرولا هنوز در کارخانه های تولید شیشه اتومبیل ایران ساخته نشده است و هر گونه شیشه عقب تویوتا کرولا که در بازار موجود است یا به صورت استوک است که از روی اتومبیل های دیگر باز شده و یا چینی هستند. این مدل از شیشه ها نسبت به شیشه عقب تویوتا کرولا اصل ژاپن که نو باشد قیمت مناسب تری دارد. اما اگر تمایل دارید که شیشه عقب تویوتا کرولا اصل ژاپنی نو تهیه کنید باید مبلغ بالاتری هزینه کنید.

برای اینکه از قیمت انواع مختلف شیشه عقب تویوتا کرولا مطلع شوید با ما تماس بگیرید. راه های ارتباطی ما در زیر نمایش داده شده است.

قیمت شیشه درب تویوتا کرولا

شیشه درب تویوتا کرولا نیز به رنگ سبز یا دودی سولار در بازار موجود است. نصب شیشه دودی فابریک به جای برچسب شیشه دودی، بر روی اتومبیل شما جلوه بسیار زیبا و حرفه ای تری به خودروی شما می دهد. جنس شیشه درب تویوتا کرولا نیز از سکوریت یا نشکن است. کارخانه های ایرانی نیز این شیشه ها را تولید و با قیمت مناسب تری نسبت به شیشه درب تویوتا کرولا اصل ژاپنی به بازار عرضه کرده اند. اما نمونه شیشه درب تویوتا کرولا چینی نیز در بازار موجود است.

برای اینکه از قیمت شیشه درب تویوتا کرولا مطبع شوید با ما تماس بگیرید. ضمن اینکه شما می توانید همزمان با خرید شیشه تویوتا کرولا، کار نصب شیشه اتومبیل خود را نیز به ما بسپارید.

شیشه تویوتا کرولا

نصب شیشه تویوتا کرولا در تهران

برای خرید شیشه تویوتا کرولا و نصب آن بر روی اتومبیل خود بهتر است که با توجه به تنوع زیادی که در کارخانه های مختلف با قیمت های مختلف وجود دارد با یک کارشناس خبره مشورت کنید.

کارشناسان ما در شیشه اتومبیل پرشین آماده تعویض شیشه اتومبیل هستند. بهتر است هر کجا تهران که هستید برای تعویض شیشه اتومبیل در شرق تهران به ما مراجعه کنید. یکی از مزیت های ما این است که لوکیشن ما خارج از طرح ترافیک است و در ضمن پیش از مراجعه می توانید با ما تماس گرفته و زمان مناسب خود را رزرو کنید که باعث جلوگیری از هدر رفتن زمان شما می شود.

تعویض شیشه اتومبیل یک کار کاملا تخصصی است. ما در شیشه اتومبیل پرشین علاوه بر نصب شیشه تویوتا کرولا در تهران، کار تعویض و نصب انواع شیشه اتومبیل مانند شیشه سانتافه، شیشه کمری، شیشه پیکانتو، شیشه ورنا، شیشه تویوتا یاریس، شیشه آوانته، شیشه وراکروز، شیشه کادنزا و … را با ضمانت ۳ سال آب بندی انجام می دهیم. این یک ادعای بزرگ است اما ما به کار خود اطمینان داریم.

برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید