آدرس: تهران ، نارمک جانبازان غربی

خیابان گلستان خیابان غیاثی پور پلاک ۲۳۳ خارج از محدوده طرح ترافیک همه روزه حتی ایام تعطیل

تعویض شیشه اتومبیل

تعویض شیشه اتومبیل با ۳ سال ضمانت آب بندی و امکان نصب در محل

در این مقاله می خوانید :

تعویض شیشه اتومبیل

شیشه اتومبیل یکی از مهمترین قطعات خودرو است. باید بدانید که در صورتی که نیاز به تعویض شیشه اتومبیل داشته باشید حتما باید به یک مرکز معتبر که کارشناسان با تجربه و ماهر دارند مراجعه کنید.

ما در شیشه اتومبیل پرشین به صورت قطعی، کار تعویض شیشه اتومبیل شما را با ۳ سال ضمانت آب بندی انجام می دهیم. به یاد داشته باشید که این ضمانت تنها در حرف نیست و ما عملا این موضوع را گارانتی می کنیم.

یکی از مهمترین معایبی که در تعویض شیشه خودرو ممکن است به وجود بیاید همین آب بندی نبودن آن است. این مسئله می تواند مشکل بسیار زیادی را برای صاحبان اتومبیل ایجاد کند. به حدی که حتی بعضی از صاحبان اتومبیل که تجربه قبلی در مورد تعویض شیشه ماشین خود داشته اند در صورتی که مجدد نیاز به دریافت خدمات تعویض شیشه اتومبیل پیدا کنند به سختی خود را راضی به این کار می کنند.

نصب شیشه mg6
نصب شیشه mg6

تعویض شیشه جلوی اتومبیل

یکی از پر مصرف ترین شیشه ها در مراکز خدمات شیشه اتومبیل، شیشه جلوی آن است. هیچ تفاوتی ندارد که برند اتومبیل شما چیست، به این دلیل که ممکن است در اثر عوامل مختلف شیشه جلوی اتومبیل شما نیاز به تعویض پیدا کند.

برخی از دلایلی که منجر به تعویض شیشه جلوی اتومبیل می شود عبارتند از:

  1. شکستگی شیشه بر اثر حادثه
  2. ترک خوردگی شیشه بر اثر گرم و سرد شدن که این موضوع در زمستان بیشتر رخ می دهد
  3. ترک خوردگی شیشه بر اثر ضربه یا سنگ خوردگی
  4. کدر و مات شدن شیشه اتومبیل که بیشتر به دلیل استفاده از شیشه های بی کیفیت و نامرغوب رخ می دهد
  5. کم شدن دید راننده بر اثر ایجاد خط و خش های مکرر بر روی شیشه جلوی اتومبیل
  6. تمایل به تعویض شیشه جلوی اتومبیل با شیشه دودی فابریک

به هر کدام از این دلایل که شما نیاز به تعویض شیشه اتومبیل خود پیدا کنید باید حتما با تحقیق و بررسی کیفیت شیشه و مهارت کارشناس تعویض کننده شیشه اتومبیل این کار را انجام دهید که دچار دردسرهای بعدی نشوید.

تعویض شیشه اتومبیل

تعویض شیشه عقب اتومبیل

شیشه عقب اتومبیل نیز مانند شیشه جلوی اتومبیل ممکن است دچار سانحه یا خط و خش شود. به همین دلیل ممکن  است که نیاز به تعویض شیشه عقب اتومبیل پیدا کنید.

تعویض شیشه اتومبیل به هر دلیلی که باشد باید به صورت اصولی انجام شود. کار اصولی نیز تنها به دست یک کارشناس ماهر و خبره صورت می پذیرد.

برخی از اتومبیل ها در قسمت شیشه عقب نیز دارای برف پاک کن هستند که این موضوع در زمان تعویض شیشه عقب اتومبیل باید مورد توجه قرار بگیرد.

تعویض شیشه درب اتومبیل

در بیشتر مواقع شیشه درب اتومبیل به دلیل سرقت لوازم داخلی اتومبیل توسط سارقین شکسته می شود. برای اینکه بقیه لوازم داخلی اتومبیل و حتی خود اتومبیل از گزند سارقین در امان بماند بسیار مهم است که هر چه سریعتر اقدام به تعویض شیشه درب اتومبیل نمایید.

البته گاهی از اوقات نیز ممکن است به دلیل خرابی شیشه بالابر برقی اتومبیل، شیشه درب به داخل افتاده و دچار آسیب شود. که باز هم باید هر چه سریعتر تعویض شیشه درب اتومبیل اتفاق بیفتد.

شیشه درب های اتومبیل در شکل ها و سایزهای مختلف برای انواع اتومبیل های ایرانی و خارجی تولید می شود. بسته به مدل و برند اتومبیل شما، این شیشه ها بر روی اتومبیلتان نصب می شود.

 

تعویض شیشه جلوی اتومبیل

هزینه تعویض شیشه اتومبیل

به دلیل اینکه اتومبیل های مختلف از انواع مختلف شیشه استفاده می کنند، هزینه تعویض شیشه اتومبیل نیز در اتومبیل های مختلف با هم متفاوت است. حتی هزینه تعویض شیشه جلو اتومبیل با هزینه تعویض شیشه عقب اتومبیل نیز با هم یکسان نیست. بنابراین نمیتوان یک مبلغ یکسان را برای همه اتومبیل ها ذکر کرد.

بهترین کار این است که با ما در شیشه اتومبیل پرشین تماس بگیرید و از مبلغ دقیق هزینه تعویض شیشه اتومبیل مطلع شوید.

نصب شیشه اتومبیل در محل کار یا منزل

در بعضی از مواقع امکان دارد که به اندازه عوض کردن شیشه اتومبیل خود نیز وقت نداشته باشید. در این صورت می توانید با ما در شیشه اتومبیل پرشین تماس گرفته و برای نصب شیشه اتومبیل در محل کار یا منزل خود هماهنگ کنید.

کارشناسان ما در اولین فرصت به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و کار تعویص شیشه اتومبیل در محل شما را در سریعترین زمان ممکن انجام می دهند.

 

اجرت تعویض و نصب شیشه اتومبیل

اجرت نصب شیشه اتومبیل به چند عامل بستگی دارد:

  1. اجرتی که اتحادیه مشخص کرده و طبق تعرفه مشخص می شود.
  2. قیمت مواد مصرفی مانند چسب که در هنگام تعویض شیشه اتومبیل به کار برده می شود.

باید در نظر داشته باشید که چسب های به کار رفته در هنگام تعویض و نصب شیشه اتومبیل، از برندهای مختلف هستند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. ایرانی و خارجی بودن این چسب ها نیز در قیمت آنها و در نتیجه در میزان اجرت تعویض و نصب شیشه اتومبیل تاثیر دارد.

اگر در شرق تهران هستید برای تعویض شیشه اتومبیل در شرق تهران حتما ابتدا با ما تماس بگیرید تا بهترین قیمت و خدمات ضمانت شده دریافت کنید.

برخی از انواع شیشه اتومبیل که ما در شیشه اتومبیل پرشین کار فروش و تعویض آن را انجام می دهیم عبارتند از :

شیشه سراتو ، شیشه اسپورتیج ، شیشه آزرا ، شیشه سوناتا ، شیشه آریزو ، شیشه اپتیما

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید