آدرس: تهران ، نارمک جانبازان غربی

خیابان گلستان خیابان غیاثی پور پلاک ۲۳۳ خارج از محدوده طرح ترافیک همه روزه حتی ایام تعطیل

شیشه تویوتا یاریس

شیشه تویوتا یاریس – نصب با ضمانت ۳ سال آب بندی – TOYOTA YARIS

در این مقاله می خوانید :

اتومبیل تویوتا یاریس TOYOTA YARIS

در این مطلب قصد داریم به بررسی شیشه تویوتا یاریس شامل شیشه عقب تویوتا یاریس، شیشه جلوی تویوتا یاریس و شیشه های بغل تویوتا یاریس بپردازیم. پیش از این کار بهتر است کمی در مورد خود اتومبیل تویوتا یاریس بخوانیم و مشخصات آن را بررسی کنیم.

یاریس یک اتومبیل کوچک است که هم با بدنه هاچ بک و هم با بدنه سدان (صندوق دار) در کارخانه خودروسازی تویوتای ژاپن از سال ۱۹۹۹ تا کنون تولید می شود.

مدلهای مختلف تویوتا یاریس که در ایران نیز موجود است و ممکن است نیاز به شیشه اتومبیل پیدا کنند عبارتند از :

  • تویوتا یاریس L
  • تویوتا یاریس LE
  • تویوتا یاریس CE
  • تویوتا یاریس SE
  • تویوتا یاریس R
  • تویوتا یاریس R LE
  • تویوتا یاریس XLE
  • تویوتا یاریس R XLE

تویوتا یاریس در ایران نیز مورد استفاده قرار گرفته است و می توان گفت که طرفداران تویوتا با این اتومبیل چندان ارتباط برقرار نکرده اند. اما باز هم با این حال با توجه به اینکه تعداد زیادی در این خودرو در ایران مورد استفاده قرار می گیرد نیاز به قطعات یدکی و به خصوص شیشه تویوتا یاریس در بازار مشهود است.

شیشه تویوتا یاریس

در ادامه می توانید برخی از مشخصات تویوتا یاریس را ببینید.

مشخصات فنی تویوتا یاریس

در جدول زیر بعضی از مشخصات فنی اتومبیل تویوتا یاریس هاچ بک را مشاهده می کنید. برای اینکه سایز شیشه تویوتا یاریس را به صورت تقریبی تخمین بزنید می توانید اندازه کلی اتومبیل را در نظر بگیرید.

وزن ۱۰۵۰ کیلوگرم
حجم موتور ۱۲۹۹ سی سی
نوع موتور بنزین سوز
تعداد سیلندرها ۴
تعداد سوپاپ ها ۱۶
محل قرار گیری موتور موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق مستقیم
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) ۸۴ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) ۱۲۱ نیوتون متر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه
توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) ۶۴٫۶ اسب بخار بر لیتر
نوع جعبه دنده اتوماتیک
تعداد دنده (جلو) ۴
حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت
شتاب ۰ الی ۱۰۰ (برحسب ثانیه) ۱۲ ثانیه
مصرف سوخت ترکیبی ۶٫۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

برای اینکه مشخصات بیشتری از تویوتا یاریس را مطالعه کنید بهتر است به سایت خودرو مراجعه کنید.

قیمت شیشه جلوی تویوتا یاریس

شیشه جلوی تویوتا یاریس از انواع شیشه اتومبیل است که دارای دور مشکی است. این شیشه هم برای مدل سدان و هم برای مدل هاچ بک به همین صورت تولید می شود. تقریبا تمام شیشه های تولید شده برای شیشه جلوی تویوتا یاریس تمام رنگی هستند. یعنی به صورت سبز یا سولار دودی تولید می شوند. اما متاسفانه هیچ آپشن دیگری ندارند.

نصب شیشه جلوی تویوتا یاریس حتما باید با چسب مخصوص مشکی رنگ انجام شود. جنس شیشه جلوی تویوتا یاریس از لمینت است. برای اینکه بدانید لمینت چه تفاوتی با بقیه انواع شیشه ها دارد بهتر است مقاله شیشه جلوی اتومبیل را مطالعه کنید.

قیمت شیشه جلوی تویوتا یاریس به این دلیل که در کارخانه های مختلف تولید می شود کمی متفاوت است. اما بیشتر مدلهایی که در بازار موجود است کیفیت مناسبی ندارد و متفرقه هستند. اما در صورتی که نیاز به کیفیت بسیار بالا برای شیشه تویوتا یاریس داشته باشید می توانید با ما در شیشه اتومبیل پرشین تماس بگیرید تا شیشه جلوی تویوتا یاریس اصل ژاپنی برای اتومبیل شما تهیه کرده و نصب کنیم.

شیشه تویوتا یاریس

برای دریافت قیمت شیشه جلوی تویوتا یاریس حتما ابتدا با ما تماس بگیرید.

قیمت شیشه عقب تویوتا یاریس

شیشه عقب تویوتا یاریس هم مانند شیشه جلوی آن به صورت دور مشکی و تمام رنگی در بازار موجود است. شیشه های تمام رنگی که به شیشه دودی فابریک نیز معروف هستند جایگزین بسیار خوبی برای برچسب شیشه دودی هستند.

برای خرید شیشه عقب تویوتا یاریس نیز می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده راهنمایی شما برای قیمت شیشه عقب تویوتا یاریس و خرید شیشه تویوتا یاریس اصل ژاپنی هستند.

شیشه تویوتا یاریس

قیمت شیشه درب تویوتا یاریس

شیشه درب تویوتا یاریس هم در مدل صندوق دار و هم در مدل هیچ بک دارای لچکی است. معمولا شیشه های درب تویوتا یاریس نیز به رنگ سبز یا دودی سولار تولید و عرضه می شوند.

قیمت شیشه درب تویوتا یاریس نیز به دلیل اینکه از کارخانه های مختلف در بازار موجود است متفاوت است. بنابراین بهتر است که برای دریافت قیمت شیشه درب تویوتا یاریس با کارشناسان ما تماس بگیرید. شیشه اتومبیل پرشین در خرید شیشه درب تویوتا یاریس به شما کمک خواهد کرد.

شیشه تویوتا یاریس

نصب شیشه تویوتا یاریس در تهران

نصب شیشه تویوتا یاریس نیز مانند شیشه سانتافه، شیشه لندکروز ، شیشه پرادو، شیشه کمری، شیشه تویوتا کرولا و …. کار کاملا تخصصی و حرفه ای است. زیرا یک کارشناس متخصص به راحتی می تواند ششه اتومبیل شما را با آب بندی تحویل دهد.

ما در شیشه اتومبیل پرشین تعویض شیشه اتومبیل در شرق تهران را بر عهده داریم. شما می توانید از هر نقطه از تهران به ما مراجعه کرده و کار نصب و تعویض شیشه اتومبیل را با ۳ سال ضمانت آب بندی از ما تحویل بگیرید.

راه های ارتباطی ما در زیر نمایش داده شده است. برای نصب شیشه تویوتا یاریس یا خرید شیشه تویوتا یاریس بهتر است پیش از مراجعه با ما تماس گرفته و زمان مناسب برای مراجعه خود را رزرو کنید تا از اتلاف و هدر رفتن وقت خود جلوگیری کنید.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید