آدرس: تهران ، نارمک جانبازان غربی

خیابان گلستان خیابان غیاثی پور پلاک ۲۳۳ خارج از محدوده طرح ترافیک همه روزه حتی ایام تعطیل

تعمیر آینه برقی توسان

تعمیر آینه برقی توسان با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

در این قسمت می خواهیم راجع به تعمیر آینه برقی توسان اطلاعاتی را با شما همراهان و عزیزان به اشتراک بگذاریم پس اگر شما هم مانند سایر علاقه مندان و سایر دنبال کنندگان این مطالب کنجکاو هستید تا در زمینه تعمیر آینه برقی توسان اطلاعاتی را به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

همانطور که قبلا هم گفته شد و همه ما می دانیم که امروزه با پیشرفت علم و فناوری برای رفاه و آسایش بیشتر انسان ها لوازم جدید تری اختراع و تولید و به بازار عرضه می گردد که یکی از کارآمدترین این لوازم که بر روی خودروهای مدرن و جدیدتر طراحی و نصب می شود آینه های برقی اتومات تاشو می باشند.

حتما برای شما هم مانند دیگران این پرسش پیش آمده باشد که کارایی این آینه ها چیست و چه تفاوتی با سایر آینه ها دارند؟ می خواهیم با یکدیگر این موضوع را در اینجا مورد بررسی و تحلیل قرار بدهیم.

این آینه ها در جاهای باریک و مکان هایی که با کمبود جای کافی برای تردد و پارک کردن رو به رو هستند و جاهای شلوغ موجب آسایش بیشتر راننده و همچنین کمتر شدن و یا تا حد زیادی از بین بردن آسیب ها و خسارات احتمالی ناشی از برخورد و یا تصادفات در این گونه مکان ها می شوند.

یکی از خودروهایی که به این ویژگی مجهز است خودروی دوست داشتنی توسان می باشد.

تعمیر آینه برقی توسان

تعمیر آینه برقی توسان

در دنیای امروز که سرشار از تنوع خودروها شده است خودروی توسان هواداران و طرفداران خاص خود را در سر تا سر دنیا پیدا کرده است که به دلیل ویژگی های خلاقانه و جذابی که دارد جزو محبوب ترین خودروها از ابتدای عرضه به حساب می آید و از همان ابتدای تولید و عرضه دوست داران خود را پیدا کرده است.

یکی از ویژگی هایی که این خودرو را از باقی خودروها متمایز کرده است دارا بودن از آپشن آینه برقی اتومات تاشو می باشد که البته توسان جزو اولین خودروهایی بود که این آپشن بر روی آن کار گذاشته شده و عرضه شد و با استقبال مصرف کنندگان این خودرو رو به رو گشت.

گاهی ممکن است آینه برقی توسان شما به هر دلیلی دچار خرابی و مشکل بشود که در این صورت شما می توانید به کارشناسان ما در قسمت تعمیر آینه برقی توسان مراجعه بفرمایید تا ایشان خدمات لازم را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار بدهند.

تعمیر موتور آینه برقی توسان

 آینه برقی توسان از اجزای زیادی تشکیل شده است و موتور آینه برقی توسان یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده ی آن می باشد که اگر دچار آسیب بشود و یا غیر فعال شده و یا به هر دلیلی خراب بشود دیگر قابلیت تنظیم و باز و بسته شدن را نخواهد داشت و در هر حالتی که هست باقی می ماند.

برای عیب یابی و تعمیر موتور آینه برقی توسان خود این کار را به کارشناسان ما در بخش تعمیر موتور آینه برقی توسان بسپارید تا آنها خدمات لازم را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار بدهند.

تعویض آینه برقی اتومات تاشو توسان

توسان دارای آپشن های فراوانی می باشد که در مدل های به روز تر آن آن وجود آینه های سنسور دار وال ای دی دار و همچنین در بعضی مدل ها وجود آینه ی الکتروکرومیک می باشد که برای دید بهتر راننده طراحی و کار گذاشته شده اند.

اگر مطالب قبلی ما را مطالعه کرده باشید می دانید که این آینه های جدید که الکتروکرومیک نام دارند برای بهتر شدن دید راننده مخصوصا در هنگام شب طراحی و کار گذاشته می شوند. این ویژگی اینطور است که هر گاه از پشت سر نور ماشین ها به آینه برخورد می کند و به چشم راننده بازتاب می کند این آینه با خاصیت تیره شدن کم کم تاریک شده و دید بهتری را برای راننده فراهم می کند و نور ماشین عقبی چشم راننده را کمتر آزار می دهد.

همان طور که معلوم است آینه اصلی ترین جز تشکیل دهنده ی آینه برقی اتومات تاشو توسان می باشد که ممکن است بر اثر برخورد جسم سنگین و سخت و یا تصادف و یا به هر نحو دیگری دچار آسیب دیدگی و شکستگی شود.

برای تعمیر آینه برقی اتومات تاشو کارشناس مورد نظر قاب و لاستیک و واشر دور آینه آسیب دیده را باز کرده و آینه ی شکسته را جدا می کند و آینه ی جدید را نصب کرده و فریم را سر جای خود نصب می کند.

شما هم اگر به دنبال تعویض و یا تعمیر آینه برقی توسان هستید می توانید به کارشناسان خبره ما در بخش تعویض آینه برقی اتومات تاشو توسان مراجعه فرمایید و مشکل را با آنها در میان بگذارید تا آنها خدمات لازم را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز و گرانقدر قرار بدهند.

تعمیر آینه برقی توسان

هزینه ی تعمیر آینه برقی اتومات تاشو توسان

همان طور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم هزینه ی تعمیر آینه برقی اتومات تاشو با توجه به نوع ماشین و برند و مدل و کارخانه ی سازنده ی آن می تواند متفاوت باشد. باید این را بدانید که خودروی توسان هم از این قانون مستثنی نیست و برای برآورد هزینه تعمیر آینه برقی توسان باید در نظر بگیریم که مشکل چیست؟ چه قطعاتی تعمیر شدند؟ قیمت قطعات تعویضی چگونه محاسبه شده اند؟ و همینطور هزینه دستمزد تعمیر و یا تعویض قطعات چقدر است؟

به هر حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی هرینه تعمیر آینه برقی توسان با کارشناسان ما در بخش تعمیر آینه برقی اتومات تاشو توسان تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ما در شیشه اتومبیل پرشین ضمن انجام خدمات تعمیر آینه برقی توسان، انجام خدمات انواع آینه برقی اتومات تاشوی اتومبیل مانند تعمیر آینه برقی ام وی ام، تعمیر آینه برقی مزدا، تعمیر آینه برقی تویوتا، تعمیر آینه برقی هیوندای، تعمیر آینه برقی اسپورتیج، تعمیر آینه برقی سراتو، تعمیر آینه برقی سانتافه، تعمیر آینه برقی لیفان ، تعمیر آینه برقی سوناتا ،  آینه برقی لکسوس nx ،  تعمیر آینه برقی میتسوبیشی اوتلندر، تعمیر آینه برقی نیسان جوک و دیگر اتومبیل ها را نیز انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید