آدرس: تهران ، نارمک جانبازان غربی

خیابان گلستان خیابان غیاثی پور پلاک ۲۳۳ خارج از محدوده طرح ترافیک همه روزه حتی ایام تعطیل

تعمیر آینه برقی مزدا

تعمیر آینه برقی مزدا MAZDA با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

در این قسمت می خواهیم راجع به تعمیر آینه برقی مزدا معلوماتی را با شما همراهان وعزیزان به اشتراک بگذاریم پس اگر شما هم مانند سایر علاقه مندان و دنبال کنندگان این مطالب کنجکاو هستید تا در این زمینه اطلاعاتی را به دست بیاورید تا انتهای این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

همانطور که قبلا هم گفته شد می دانیم که امروزه با پیشرفت علم و فناوری برای رفاه و آسایش بیشتر بشریت وسایل جدید تری اختراع تولید و عرضه می گردد که یکی از کارآمدترین این لوازم که بر روی خودروهای مدرن و به روزتر طراحی و نصب می شود آینه های برقی اتومات تاشو می باشند.

حتما برای شما هم مانند سایرین این پرسش پیش آمده باشد که کارایی این آینه ها چیست و چه تفاوتی با سایر آینه ها دارند؟ با هم این موضوع را در اینجا بررسی می کنیم.

این آینه ها در جاهای باریک ومکان هایی که با کمبود جای کافی برای تردد و پارک کردن مواجه هستند و جاهای شلوغ موجب راحتی بیشتر راننده و همچنین کمتر شدن و یا تا حد زیادی از بین بردن آسیب ها و خسارات احتمالی ناشی از تصادفات در این گونه مکان ها می شوند.

یکی از خودروهایی که به این ویژگی مجهز است خودروی مزدا می باشد.

تعمیر آینه برقی مزدا

تعمیر آینه برقی مزدا MAZDA

در دنیای پر تنوع خودروها خودروی مزدا دوست داران و طرفداران خاص خود را در سر تا سر دنیا دارا می باشد که به دلیل آپشن های خلاقانه و به روزی که دارد جزو محبوب ترین خودروها از شروع تولید به حساب می آید و از همان ابتدای تولید و عرضه هواداران خود را پیدا کرده است.یکی از ویژگی هایی که این خودرو را از باقی خودروها متمایز می کند دارا بودن از آپشن آینه برقی اتومات تاشو می باشد.که مزدا جزو اولین خودروهایی بود که این ویژگی بر روی آن کار گذاشته شده و عرضه شد و با استقبال مصرف کنندگان این خودرو رو به رو گشت.

گاهی ممکن است آینه برقی اتومات تاشو خودروی مزدا MAZDA شما به هر دلیلی دچار خرابی و مشکل بشود که در این صورت شما می توانید به کارشناسان ما در قسمت تعمیر آینه برقی مزدا مراجعه بفرمایید تا ایشان خدمات لازم را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار بدهند.

تعمیر آینه برقی مزدا

تعمیر موتور آینه برقی اتومات تاشو مزدا

 آینه برقی اتومات تاشو مزدا از اجزای مختلفی تشکیل شده است و موتور آینه برقی اتومات تاشو مزدا یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده ی آن می باشد که اگر دچار آسیب بشود و یا غیر فعال شده و یا به هر دلیلی معیوب بشود دیگر قابلیت تنظیم و باز و بسته شدن را نخواهد داشت و در هر حالتی که هست باقی می ماند.

برای عیب یابی و تعمیر موتور آینه برقی اتومات تاشو خودروی مزدا خود این کار را به کارشناسان ما در بخش تعمیر موتور آینه برقی اتومات تاشو مزدا بسپارید تا آنها خدمات لازم را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار بدهند.

تعویض آینه برقی اتومات تاشو مزدا

MAZDA دارای آپشن های فراوانی می باشد که در مدل های جدید تر آن وجود آینه های سنسور دار وال ای دی دار همچنین در بعضی مدل ها وجود آینه ی الکتروکرومیک می باشد که برای دید بهتر راننده طراحی و کار گذاشته شده اند.

اگر مطالب قبلی ما را مطالعه کرده باشید می دانید که این آینه های جدید برای بهبود دید راننده طراحی و کار گذاشته می شوند. این ویژگی اینطور است که هر گاه از پشت سر نور ماشین ها به آینه برخورد می کند و به چشم راننده بازتاب می کند این آینه ی با خاصیت تیره شدن کم کم تاریک شده و دید بهتری را برای راننده فراهم می کند و نور ماشین عقبی چشم راننده را کمتر آزار می دهد.

همان طور که معلوم است آینه اصلی ترین جز تشکیل دهنده ی آینه برقی اتومات تاشو مزدا می باشد که ممکن است بر اثر برخورد جسم سنگین و سخت و یا تصادف و یا به هر نحو دیگری دچار آسیب دیدگی و شکستگی شود.

برای تعمیر آینه برقی مزدا تکنسین مورد نظر قاب و لاستیک دور آینه آسیب دیده را باز کرده و آینه ی شکسته را جدا می کند و آینه ی جدید را نصب کرده و فریم را سر جای خود نصب می کند.

شما هم اگر به دنبال تعمیر و یا تعویض آینه برقی اتومات تاشو مزدا هستید می توانید به کارشناسان خبره ما در بخش تعویض آینه ی برقی اتومات تاشو مزدا مراجعه فرمایید و مشکل را با آنها در میان بگذارید تا آنها خدمات لازم را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز و گرانقدر قرار بدهند.

تعمیر آینه برقی مزدا

هزینه ی تعمیر آینه برقی اتومات تاشو مزدا

همان طور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم هزینه ی تعمیر آینه برقی مزدا با توجه به نوع ماشین و برند و مدل و کارخانه ی سازنده ی آن می تواند متفاوت باشد.

و همچنین بستگی دارد مشکل آن چه چیزی باشد و از چه قطعاتی استفاده می شود و یا کدام قطعات تعمیر و یا تعویض می شوند.

همچنین باید در نظر گرفت که هزینه ی دستمزد تعمیر و یا تعویض قطعات چقدر است و این که قیمت قطعات تعویضی چطور محاسبه می شود.

به هر حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر آینه برقی مزدا با کارشناسان ما در بخش تعمیر آینه برقی مزدا تماس یا در واتس اپ پیام دهید.

کارشناسان ما در شیشه اتومبیل پرشین ضمن انجام خدمات تعمیر آینه برقی مزدا، انجام خدمات انواع آینه برقی اتومات تاشوی اتومبیل مانند تعمیر آینه برقی تویوتا، تعمیر آینه برقی هیوندای، تعمیر آینه برقی اسپورتیج، تعمیر آینه برقی سراتو، تعمیر آینه برقی سانتافه، تعمیر آینه برقی لیفان ، تعمیر آینه برقی سوناتا ،  آینه برقی لکسوس nx ،  تعمیر آینه برقی میتسوبیشی اوتلندر، تعمیر آینه برقی نیسان جوک و دیگر اتومبیل ها را نیز انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید