آدرس: تهران ، نارمک جانبازان غربی

خیابان گلستان خیابان غیاثی پور پلاک ۲۳۳ خارج از محدوده طرح ترافیک همه روزه حتی ایام تعطیل

تعمیر آینه برقی ام وی ام

تعمیر آینه برقی اتومات تاشو ام وی ام MVM با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

تعمیر آینه برقی ام وی ام

در این مطلب می خواهیم راجع به تعمیر آینه برقی ام وی ام اطلاعاتی را با شما عزیزان همراه به اشتراک بگذاریم. پس اگر شما هم مانند سایرین به این موضوع علاقه دارید و دوست دارید در زمینه تعمیر آینه برقی ام وی ام اطلاعاتی را کسب کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

همه ما هر روز شاهد تکنولوژی و دستاوردهای جدیدی هستیم که برای رفاه بیشتر انسان طراحی و تولید می شوند. امروزه با پیشرفت علم و فناوری لوازم رفاهی فراوانی برای آسایش بیشتر انسان اختراع می شود یکی از کارآمدترین این لوازم که بر روی خودروهای مدرن و به روز طراحی و نصب می شود آینه های برقی اتومات تاشو هستند.

این آینه ها در جاهای باریک و مکان هایی که با کمبود جای کافی مواجه هستند و هنگام پارک در مکان هایی با کمبود جا و یا شلوغ باعث راحتی بیشتر راننده و همچنین کاستن و یا تا حد زیادی از بین بردن خسارات و آسیب های احتمالی ناشی از برخورد در این گونه مکان ها می شوند.

یکی از خودروهای به روز و مدرن که دارای این ویژگی هم می باشد خودروی ام وی ام است.

تعمیر آینه برقی ام وی ام

در سال های اخیر خودروی ام وی ام یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین و دوست داشتنی ترین و راحتترین خودروها در سر تا سر دنیا شناخته شده است مخصوصا به خاطر قیمت مناسبتری که نسبت به آپشن های آن در برابر خودروهای دیگر دارا می باشد در کشور عزیزمان ایران جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا کرده است که دارای ویژگی های فراوانی هم می باشد وهمچنین دارا بودن از این ویژگی آینه برقی اتومات تاشو جزو بهترین ویژگی های این خودرو است که قطعا تمام مصرف کنندگان این خودرو از آن استفاده می کنند.

گاهی ممکن است آینه برقی اتومات تاشو خودروی ام وی ام شما به هر دلیلی دچار آسیب و مشکل بشود که در این صورت شما می توانید به کارشناسان ما در قسمت تعمیر آینه برقی ام وی ام مراجعه بفرمایید تا آنها خدمات لازم را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار بدهند.

تعمیر موتور آینه برقی اتومات تاشو MVM

 آینه برقی اتومات تاشو MVM از اجزای مختلفی تشکیل شده است و موتور آینه برقی اتومات تاشو ام وی ام یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده ی آن می باشد که اگر دچار آسیب بشود و غیر فعال شده و یا به هر دلیلی خراب بشود و از کار بیفتد دیگر قابلیت تنظیم و باز و بسته شدن را نخواهد داشت و در هر موقعیتی که هست باقی می ماند.

برای عیب یابی و تعمیر موتور آینه برقی اتومات تاشو خودروی ام وی ام خود این کار را به تکنسین های ما در بخش تعمیر موتور آینه برقی اتومات تاشو ام وی ام بسپارید تا آنها خدمات لازم را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار بدهند.

تعمیر آینه برقی ام وی ام

تعویض آینه برقی اتومات تاشو ام وی ام

ام وی ام دارای آپشن های فراوانی می باشد که در مدل های جدید آن وجود آینه های چراغ دار و سنسور دار است و همچنین در بعضی مدل های جدید تر وجود آینه ی الکتروکرومیک می باشد که برای دید بهتر راننده طراحی و کار گذاشته شده اند.

آینه ی الکتروکرومیک ویژگی است که برای بهبود دید راننده طراحی و نصب شده است این ویژگی از این قرار است که هر گاه از پشت سر نور ماشین ها به آینه برخورد می کند و به چشم راننده بازتاب می کند این آینه ی الکتروکرومیک با خاصیت تیره شدن کم کم تاریک شده و دید بهتری را برای راننده فراهم می آورد و نور ماشین عقبی چشم راننده را آزار نمی دهد.

همان طور که مشخص است آینه اصلی ترین جز تشکیل دهنده ی آینه برقی اتومات تاشو ام وی ام می باشد که ممکن است بر اثر برخورد جسم سنگین و سخت و یا تصادف و یا به هرنحو دیگری دچار آسیب دیدگی و شکستگی شود.

کارشناس مورد نظر قاب آینه آسیب دیده را باز کرده آینه ی شکسته را جدا می کند و آینه ی جدید را نصب کرده و قاب را سر جای خود می بندد.

شما می توانید برای تعویض یا تعمیر آینه برقی ام وی ام خود به کارشناسان ما در بخش تعویض آینه ی برقی اتومات تاشو ام وی ام مراجعه فرمایید و مشکل را با آنها در میان بگذارید تا آنها خدمات لام را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز و گرانقدر قرار بدهند.

تعمیر آینه برقی ام وی ام

هزینه ی تعمیر آینه برقی ام وی ام

همان طور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم هزینه ی تعمیر آینه برقی ام وی ام با توجه به نوع ماشین و برند و مدل و کارخانه ی سازنده ی آن می تواند متفاوت باشد.

و همچنین بستگی دارد مشکل آن چه چیزی باشد و از چه قطعاتی استفاده می شود و یا کدام قطعات تعمیر و یا تعویض می شوند.

همچنین باید در نظر گرفت که هزینه ی دستمزد تعمیر و یا تعویض قطعات چقدر است و این که قیمت قطعات تعویضی چطور محاسبه می شود.

به هر حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی هزینه تعمیر آینه برقی ام وی ام با کارشناسان ما در بخش تعمیر آینه برقی اتومات تاشو ام وی ام تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ما در شیشه اتومبیل پرشین ضمن انجام خدمات تعمیر آینه برقی ام وی ام، انجام خدمات انواع آینه برقی اتومات تاشوی اتومبیل مانند تعمیر آینه برقی مزدا، تعمیر آینه برقی تویوتا، تعمیر آینه برقی هیوندای، تعمیر آینه برقی اسپورتیج، تعمیر آینه برقی سراتو، تعمیر آینه برقی سانتافه، تعمیر آینه برقی لیفان ، تعمیر آینه برقی سوناتا ،  آینه برقی لکسوس nx ،  تعمیر آینه برقی میتسوبیشی اوتلندر، تعمیر آینه برقی نیسان جوک و دیگر اتومبیل ها را نیز انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید