شیشه اتومبیل پرشین
شیشه لیفان x60

تعویض شیشه لیفان x60 در تهران با ۳ سال ضمانت آب بندی Lifan x60

در این مقاله می خوانید :

رانندگی با خودرویی که دارای شیشه‌های آسیب‌دیده است، نه‌تنها خطرناک است، بلکه تجربه‌ای ناخوشایند را به همراه دارد. ترک خوردگی، شکستگی و یا خط و خش روی شیشه‌ها، دید راننده را محدود می‌کند و می‌تواند منجر به حوادث ناگوار شود. به همین دلیل، تعویض به موقع شیشه‌های آسیب‌دیده خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای اینکه کمی در مورد شیشه لیفان x60 اطلاعات داشته باشید و بدانید که بهترین جا برای تعویض شیشه لیفان x60 کجاست ادامه این مطلب را مطالعه کنید:

شیشه لیفان x60

مشخصات فنی و ظاهری شیشه‌های لیفان X60:

نوع شیشه ضخامت (میلی‌متر) ابعاد (سانتی‌متر) آپشن
شیشه جلو ۴٫۲ ۱۴۰×۷۵ سنسور باران، گرمکن
شیشه عقب ۴ ۱۳۵×۶۵ گرمکن
شیشه‌های جانبی جلو ۴ ۵۰×۳۵
شیشه‌های جانبی عقب ۴ ۴۵×۳۲

شیشه جلو لیفان X60:

شیشه جلو لیفان X60 نقشی حیاتی در ایمنی و دید راننده ایفا می‌کند. این شیشه از جنس شیشه لمینت است که در برابر ضربه و شکستگی مقاومت بالایی دارد. شیشه جلو لیفان X60 در دو نوع ساده و آپشن‌دار عرضه می‌شود. نوع آپشن‌دار به سنسور باران و گرمکن مجهز است.

مزایای استفاده از شیشه جلو آپشن‌دار:

  • سنسور باران: این سنسور با تشخیص قطرات باران، به طور خودکار برف پاک‌کن‌ها را فعال می‌کند و دید راننده را در شرایط بارانی بهبود می‌بخشد.
  • گرمکن: گرمکن شیشه جلو در زمستان، یخ‌زدگی و بخار شیشه را به سرعت از بین می‌برد و دید راننده را شفاف نگه می‌دارد.

شیشه لیفان x60

نکات مهم در مورد تعویض شیشه جلو لیفان X60:

  • استفاده از شیشه جلو اورجینال و یا شیشه‌های با کیفیت بالا از برندهای معتبر الزامی است. استفاده از شیشه‌های غیراورجینال و یا بی‌کیفیت می‌تواند به مرور زمان باعث ایجاد ترک خوردگی و خط و خش روی شیشه شود.
  • چسب مناسب: برای نصب شیشه جلو لیفان X60 باید از چسب مخصوص شیشه خودرو استفاده شود. این چسب باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و مقاومت چسبندگی بالایی به بدنه خودرو داشته باشد.
  • نصب توسط متخصص: نصب شیشه جلو باید توسط تکنسین‌های متخصص و با تجربه انجام شود. نصب نادرست شیشه می‌تواند منجر به نشت آب، نفوذ صدا و یا ایجاد مشکل در عملکرد آپشن‌هایی مانند سنسور باران و گرمکن شود.

ما در شیشه اتومبیل پرشین ضمن اینکه تمامی این موارد را رعایت میکنیم و از بهترین نوع شیشه لیفان x60 برای نصب به عنوان شیشه جلو ، شیشه عقب، و شیشه درب لیفان x60 استفاده می کنیم، بهترین نوع چسب مخصوص شیشه را نیز به کار  می بریم. تکنسین ها و کارشناسان ما با دقت فراوان کار انجام می دهند تا ما با افتخار کار نصب شیشه اتومبیل لیفان x60 شما را با ۳ سال ضمانت آب بندی به شما تحویل دهیم.

مراحل تعویض شیشه جلو لیفان X60:

  1. جداسازی قطعات اطراف شیشه: ابتدا باید قطعاتی مانند زهوار، برف پاک‌کن‌ها، و آینه وسط از دور شیشه جدا شوند.
  2. برش و جدا کردن شیشه شکسته: با استفاده از ابزارهای مخصوص، شیشه شکسته از قاب جدا می‌شود.
  3. آماده سازی قاب شیشه: قاب شیشه باید به طور کامل از هرگونه آلودگی و چسب قدیمی تمیز شود.
  4. نصب شیشه جدید: شیشه جدید با دقت در جای خود قرار داده شده و با استفاده از چسب مخصوص ثابت می‌شود.
  5. نصب قطعات: قطعات جدا شده مانند زهوار، برف پاک‌کن‌ها، و آینه وسط مجدداً در جای خود نصب می‌شوند.

شیشه لیفان x60

شیشه عقب لیفان X60:

شیشه عقب لیفان X60 از جنس شیشه سکوریت است و دید راننده به عقب را فراهم می‌کند. این شیشه در دو نوع ساده و آپشن‌دار عرضه می‌شود. نوع آپشن‌دار دارای شیشه گرمکن عقب است که درستنصب کردن آن بسیار مهم است. بنابریان یک متخصص باید حتما این کار را انجام دهد.

شیشه درب‌های لیفان X60:

شیشه‌های درب‌های لیفان X60 از جنس شیشه سکوریت هستند و دید راننده به اطراف را فراهم می‌کنند. شیشه دربها در لیفان x60 دارای لچکی است.

نکات مهم در مورد تعویض شیشه درب‌های لیفان X60:

  • استفاده از شیشه درب اورجینال و یا شیشه‌های با کیفیت بالا از برندهای معتبر الزامی است. این شیشه ها دارای نوع ایرانی (آسیا و امید) و نوع اصلی هستند که بستگی به میزان بودجه شما از بهترین نوع آن استفاده می شود.
  • ریل و قاب شیشه: ریل و قاب شیشه باید قبل از نصب شیشه جدید به طور کامل بررسی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شوند.
  • مکانیزم شیشه بالابر: مکانیزم شیشه بالابر باید به طور صحیح تنظیم شود تا شیشه به طور روان حرکت کند. شیشه بالابر لیفان برقی است.
  • نصب توسط متخصص: نصب شیشه درب باید توسط تکنسین‌های متخصص و با تجربه انجام شود. نصب نادرست شیشه می‌تواند منجر به ایجاد مشکل در عملکرد شیشه بالابر، نفوذ صدا و یا نشت آب شود.

مراحل تعویض شیشه درب‌های لیفان X60:

  1. باز کردن پنل داخلی درب: با استفاده از ابزارهای مخصوص، پنل داخلی درب از روی قاب جدا می‌شود.
  2. جداسازی شیشه از قاب: شیشه با دقت از قاب جدا می‌شود.
  3. آماده سازی ریل و قاب: ریل و قاب شیشه به طور کامل تمیز و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض می‌شوند.
  4. نصب شیشه جدید: شیشه جدید با دقت در جای خود قرار داده شده و در ریل ثابت می‌شود.
  5. تنظیم مکانیزم شیشه بالابر: مکانیزم شیشه بالابر به طور صحیح تنظیم می‌شود.
  6. نصب پنل داخلی درب: پنل داخلی درب مجدداً در جای خود نصب می‌شود.

شیشه لیفان x60

نصب شیشه لیفان X60 در محل:

بسیاری از مراکز تعویض شیشه خودرو، خدمات نصب شیشه در محل را ارائه می‌کنند. در این روش، تکنسین‌های متخصص ما با هماهنگی با شما به محل شما مراجعه کرده و شیشه خودرو را در محل تعویض می‌کنند. این روش برای افرادی که زمان کافی برای مراجعه به مرکز تعویض شیشه ندارند و یا امکان جابجایی خودرو را به دلیل شکستگی شیشه ندارند، مناسب است. برای نصب شیشه لیفان x60 ممکن است بین ۴۵ دقیقه تا ۱٫۵ ساعت زمان لازم باشد.

هزینه نصب شیشه لیفان X60:

هزینه نصب شیشه لیفان X60 به نوع شیشه (ساده یا آپشن‌دار)، مدل خودرو، محل نصب (مرکز تعویض شیشه یا محل شما) و دسترسی به قطعات بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت می‌توانید با ما در شیشه اتومبیل پرشین تماس بگیرید.

ما در شیشه اتومبیل پرشین ضمن نصب دقیق و تمیز شیشه لیفان x60، کار تعویض شیشه اتومبیل را با ۳ سال ضمانت آب بندی انجام می دهیم.

در صورتی که در تهران هستید می توانید برای تعویض شیشه اتومبیل در شرق تهران و یا نصب شیشه لیفان x60 به ما مراجعه کنید. اما بهتر است که پیش از مراجعه برای جلوگیری از اتلاف وقت خود، ابتدا از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید و با رزرو وقت، به ما مراجعه کنید. همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند.

لازم به یادآوری است که ما ضمن نصب شیشه لیفان x60، کار نصب و تعویض انواع شیشه اتومبیل مانند تعویض شیشه جک اس۳ ، تعویض شیشه بسترن، شیشه رنو تالیسمان، شیشه هایلوکس، شیشه مگان، شیشه ویتارا، شیشه جنسیس کوپه، شیشه اسپورتیج ، شیشه سراتو ، شیشه آزرا ، شیشه پژو ۲۰۷،  شیشه سوناتا ، شیشه سورنتو  ، شیشه اپتیما، شیشه آریزو، شیشه کادنزا، شیشه وراکروز، شیشه آوانته، شیشه لندکروز، شیشه پرادو، شیشه تویوتا کرولا، شیشه ورنا و شیشه توسان را نیز انجام می دهیم.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید