شیشه اتومبیل پرشین
تعویض شیشه جک اس 3

تعویض شیشه جک اس ۳ با ۳ سال ضمانت آب بندی

در این مقاله می خوانید :

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در زمینه تعویض شیشه جک اس ۳ و نصب شیشه jac s3  با شما همراهان عزیز به اشتراک بگذاریم. جک اس ۳، شاسی بلند محبوب بین ایرانیان عزیز ، با ظاهری مدرن و شیک ، امکانات رفاهی قابل قبول برای آسایش بیشتر مصرف کنندگان این خودروی دوست داشتنی و قیمتی مناسب، به یکی از گزینه‌های جذاب در بازار ایران تبدیل شده است.

یکی از اجزای تشکیل دهنده و مهم این خودرو که در معرض آسیب‌های مختلف مانند برخورد جسم سخت و سنگین ، ضربه و یا سرد و گرم شدن قرار دارد، شیشه آن است. ترک خوردن و شکستگی، از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است برای شیشه‌های جک اس ۳ به وجود ‌آیند. در چنین موقعیتی، تعویض شیشه جک اس ۳ به ‌طور کلی و با استفاده از شیشه‌های با کیفیت، خواهد بود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نیاز به تعویض شیشه جک اس ۳ دارند حتما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا آنها اطلاعات لازم و در صورت لزوم خدمات مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت برای تعویض شیشه جک اس ۳ با ۳ سال ضمانت آب بندی در اختیارتان قرار بدهند.

و اگر هم جز کسانی هستید که می خواهید در رابطه با تعویض شیشه جک اس ۳ , نصب شیشه jac s3 اطلاعاتی را به دست بیاورید تا انتها با ما همراه باشید.

تعویض شیشه جک اس 3

قیمت شیشه جک اس ۳

قیمت شیشه جک اس ۳ به عوامل مختلفی مانند مدل و سال ساخت خودرو، نوع شیشه (شیشه معمولی، UV، ضد خط و خش و …) و برند تولیدکننده و… بستگی دارد به همین دلیل نمیتوان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت.

همچنین باید دید که کدام یک از شیشه های خودرو نیاز به تعویض دارند چون هر یک قیمت متفاوتی از دیگری دارد.

قیمت شیشه جلو جک اس ۳

قیمت شیشه جک اس ۳ به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به طور خاص به شیشه جلو جک اس ۳ می‌پردازیم:

  1. نوع شیشه:
  • شیشه معمولی: ارزان‌ترین نوع شیشه جلو جک اس ۳ است که هیچگونه آپشن خاصی ندارد.
  • شیشه UV: این شیشه‌ها با داشتن لایه‌ای خاص، اشعه مضر UV خورشید را جذب می‌کنند و از آسیب دیدن چشم و داشبورد خودرو جلوگیری می‌کنند.expand_more قیمت این نوع شیشه‌ها از شیشه‌های معمولی بیشتر است.
  • شیشه ضدخش: این شیشه‌ها در برابر خط و خش مقاوم هستند و به همین دلیل، قیمت بالاتری نسبت به شیشه‌های معمولی دارند.
  • شیشه سنسوردار: این شیشه‌ها دارای آپشن‌هایی مانند گرمکن، سنسور باران و یا سیستم‌های دیلایت هستند. به دلیل پیچیدگی ساخت و آپشن‌های بیشتر، قیمت این نوع شیشه‌ها به مراتب از سایر انواع شیشه جلو جک اس ۳ بیشتر است.
  1. برند تولید کننده:
  • برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید شیشه خودرو، معمولاً قیمت بالاتری نسبت به برندهای ناشناخته دارند.
  • البته، همیشه قیمت بالا به منزله کیفیت بهتر نیست و باید در انتخاب برند، به نظرات و تجربیات سایر خریداران نیز توجه کنید.
  1. محل خرید:
  • قیمت شیشه جلو جک اس ۳ در فروشگاه‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد.
  • به طور کلی، قیمت‌ها در فروشگاه‌های آنلاین نسبت به فروشگاه‌های حضوری پایین‌تر است.
  • همچنین، می‌توانید با استعلام قیمت از چندین فروشگاه، بهترین قیمت را برای خرید شیشه جلو جک اس ۳ خود پیدا کنید.

تعویض شیشه جک اس 3

قیمت شیشه عقب جک اس ۳

قیمت شیشه عقب جک اس ۳ به این عوامل بستگی دارد

  • مدل و سال ساخت خودرو
  • نوع شیشه‌
  • برند شیشه

با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید شیشه عقب جک اس ۳ خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

قیمت شیشه درب جک اس ۳

قیمت شیشه درب جک اس ۳ به عوامل مختلفی بستگی دارد

  1. نوع شیشه:
  • شیشه‌های معمولی: ارزان‌ترین نوع شیشه درب جک اس ۳ هستند.
  • شیشه‌های برقی: این شیشه‌ها دارای مکانیزم برقی برای بالا و پایین رفتن هستند و به همین دلیل، قیمت بالاتری نسبت به شیشه‌های معمولی دارند.
  • شیشه‌های دودی: این شیشه‌ها با داشتن رنگ دودی، علاوه بر زیبایی، از تابش نور شدید خورشید نیز جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل، قیمت آنها از شیشه‌های معمولی بیشتر است.
  1. موقعیت درب:
  • شیشه درب‌های جلو: به دلیل نقش آنها در دید راننده و سرنشینان، قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به شیشه‌های درب‌های عقب دارند.
  • شیشه‌های درب‌های عقب: ارزان‌ترین نوع شیشه درب جک اس ۳ هستند.
  1. آپشن‌های شیشه:
  • شیشه‌های گرمکن دار: این شیشه‌ها در زمستان گرم می‌شوند و از بخار کردن شیشه جلوگیری می‌کنند. قیمت این نوع شیشه‌ها از شیشه‌های معمولی بیشتر است.
  1. برند تولید کننده:
  • برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید شیشه خودرو، معمولاً قیمت بالاتری نسبت به برندهای ناشناخته دارند.

با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید شیشه درب جک اس ۳ خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

تعویض شیشه جک اس 3

خرید شیشه جک اس ۳

انتخاب شیشه مناسب و باکیفیت برای جک اس ۳، از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از شیشه‌های فیک و تقلبی و متفرقه و نامناسب می‌تواند علاوه بر کاهش ایمنی، مشکلات دیگری مانند ناهماهنگی با فریم، ایجاد مزاحمت در دید راننده و عدم تطابق با آپشن‌های خاص خودرو (مانند گرمکن یا سنسور باران) را به همراه داشته باشد. برای خرید شیشه جک اس ۳، به نکات زیر توجه کنید:

  • انتخاب برند معتبر: از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید شیشه خودرو جک اس ۳ استفاده کنید.
  • تطابق با مدل خودرو: از شیشه‌هایی متناسب با مدل و سال ساخت خودروی جک اس ۳ خود استفاده کنید.
  • بررسی اصالت کالا: از اصل بودن کالا و دارا بودن گواهی و ضمانت‌نامه اطمینان حاصل کنید.
  • قیمت مناسب: از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه خرید کنید و حتما قیمت های مناسب مجموعه ما را با دیگر فروشگاه ها مقلیسه کنید. ما بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت قطعا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهیم داد.

اجرت تعویض شیشه جک اس ۳

اجرت تعویض شیشه جک اس ۳ به نوع شیشه و محل نصب آن بستگی دارد. به طور معمول، دستمزد تعویض شیشه‌های جلو و عقب خودرو بیشتر از شیشه‌های درب‌ها است. همچنین، تعویض شیشه در محل، به ‌دلیل نیاز به حمل تجهیزات و ابزارآلات، هزینه بیشتری نسبت به تعویض در تعمیرگاه خواهد داشت. به همین دلیل نمیتوان قیمت دقیقی برای آن تخمین زد.

ما در شیشه اتومبیل پرشین ضمن نصب دقیق و تمیز شیشه جک s3 ، کار تعویض شیشه اتومبیل را با ۳ سال ضمانت آب بندی انجام می دهیم.

در صورتی که در تهران هستید می توانید برای تعویض شیشه اتومبیل در شرق تهران و یا نصب شیشه جک اس ۳ به ما مراجعه کنید. اما بهتر است که پیش از مراجعه برای جلوگیری از اتلاف وقت خود، ابتدا از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید و با رزرو وقت، به ما مراجعه کنید. همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند.

لازم به یادآوری است که ما ضمن نصب شیشه jac s3 ، کار نصب و تعویض انواع شیشه اتومبیل مانند تعویض شیشه بسترن، شیشه اسپورتیج ، شیشه ماکسیما، شیشه سراتو ، شیشه آزرا ، شیشه سوناتا ، شیشه سورنتو  ، شیشه اپتیما، شیشه آریزو، شیشه کادنزا، شیشه وراکروز، شیشه آوانته، شیشه لندکروز، شیشه پرادو، شیشه تویوتا کرولا، شیشه ورنا و شیشه توسان را نیز انجام می دهیم.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید