آدرس: تهران ، نارمک جانبازان غربی

خیابان گلستان خیابان غیاثی پور پلاک ۲۳۳ خارج از محدوده طرح ترافیک همه روزه حتی ایام تعطیل

تعمیر آینه برقی اتومبیل

تعمیر آینه برقی اتومبیل

در این مقاله می خوانید :

تعمیر آینه برقی اتومبیل

آینه برقی اتومبیل یکی از امکانات پر استفاده در زمان رانندگی است. با توجه به اینکه انواع آینه بغل اتومبیل در بسیاری از اتومبیل ها کاربرد دارد نیاز به تعمیر آینه برقی اتومبیل نیز روز به روز رو به افزایش است با این حال خیلی از کارشناسان در حوزه خودرو این مهارت را هنوز کسب نکرده اند که بتوانند آینه برقی اتومبیل شما را به بهترین نحو تعمیر کنند.
شیشه اتومبیل پرشین یکی از اولین خدمات دهندگان در حوزه خودرو است که خدمات تعمیر آینه برقی اتومبیل را در تهران به تمام شهروندان ارائه می دهد
پیش از اینکه به مطالب بیشتری در این زمینه بپردازیم باید بدانیم که آینه برقی اتومبیل چیست و چگونه کار می کند؟

تعمیر آینه برقی اتومبیل اسپورتیج
تعمیر آینه تاشو اسپورتیج

تعمیر آینه بغل برقی

مزایای آینه بغل برقی اتومات تاشو اتومبیل

یکی از خدمات ما تعمیر آینه برقی اتومبیل است. از مزایای آینه بغل برقی اتومات تاشو اتومبیل میتوان استفاده آسان در مکان هایی با کمبود جا نام برد و از دیگر مزایای آن کمتر آسیب دیدن آینه برقی اتومبیل میباشد. آینه بغل برقی اتومات تاشو ممکن است در صورت ضربه و یا قطعی سیم برق آن دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر آینه برقی اتومبیل پیدا کنیم.
چنانچه نیاز به تعمیر آینه بغل برقی اتومبیل پیدا کردید همکاران ما شما را یاری می کنند.

نحوه کار آینه بغل اتومات تاشو

یکی از مواردی که ممکن است شما نیاز به تیم تعمیر آینه برقی اتومبیل پیدا کنید در نحوه کار آینه بغل اتومات تاشو می باشد.
چون نحوه ی کار آن در اتومبیل های مختلف متفاوت است ممکن است شما پس از تعویض خودروی خود و خریدن یک خودروی جدید دچار سردرگمی در شیوه ی کار آینه بغل اتومات تاشو بشوید.
به این دلیل که خودروی جدیدتان با خودروی قبلی متفاوت بوده و ممکن است نحوه ی کار آن فرق داشته باشد.
شما میتوانید در این صورت با مراجعه به شیشه پرشین از تیم تعمیر آینه برقی اتومبیل آن بخواهید تا شما را راهنمایی کنند و با شیوه ی کار با آینه بغل اتومات تاشو شما را راهنمایی کنند.

اجزای تشکیل دهنده آینه تاشو برقی خودرو

یکی از کارهای تیم تعمیر آینهبرقی اتومبیل شیشه پرشین ، تعمیر و عیب یابی اجزای تشکیل دهنده آینه تاشو برقی خودرو می باشد که شامل :
۱٫ موتور الکترونیکی
۲٫ سیم کشی
۳٫ آینه
۴٫ قاب آینه
و در بعضی از مدل های خودرو، سنسور و گرمکن و LED هم موجود است.
موتور الکترونیکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده آینه تاشو برقی است که بدون وجود آن آینه قادر به کارکردن نمی باشد. این موتور از ۲ الکتروموتور تشکیل شده است. که درون قاب آینه می چرخند و باعث تنظیم و حرکت آینه می شوند.
هر کدام از این الکترو موتور ها وظیفه حرکت به یک سمت را بر عهده دارند. یکی از این الکترو موتورها آینه را به سمت راست و چپ هدایت و تنظیم می کند. و دیگری آینه را به سمت بالا و پایین حرکت می دهد و زاویه دید راننده توسط این الکتروموتورها تنظیم می شود. اگر به هر طریقی یکی از این الکترو موتور ها از کار افتاد و یا شما قادر به تنظیم زاویه دید خود نشدید با مراجعه به تیم تعمیر آینه برقی اتومبیل شیشه پرشین می توانید مشکل خود را مطرح کنید و همکاران ما شما را راهنمایی کنند و در صورت لزوم مشکل را عیب یابی و حل نمایند.
یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده آینه بغل اتومات خودرو خود آینه می باشد که از نوع محدب است. که قوس آن باعث می شود راننده دید بهتری به فضای بغل و عقب خودرو داشته باشد و در کل راننده دید بیشتری داشته باشد.
از دیگر اجزای تشکیل دهنده آینه تاشو برقی اتومات خودرو، قاب یا فریم آینه است. فریم آینه های برقی از جنس پلاستیک فشرده و سخت است. و در بعضی از آنها از فیبر هم استفاده می شود و رنگ آنها مناسب با رنگ بدنه خودرو می باشد. البته اگر یک خودرو مثلا سفید باشد لزوما قاب آینه برقی آن هم سفید نیست. ممکن است نسبت به سلیقه طراحان خودرو متفاوت با رنگ بدنه خودرو می باشد.و شکل و اندهزه های آن نیز به نسبت کارخانه هایشان متفاوت است. اگر در زمینه حرکت و چرخش این قاب آینه ها هم به مشکل برخورد کردید می توانید از همکاران ما در زمینه تعمیر آینه برقی اتومبیل مشاوره بگیرید.


همانطور که می دانید آینه اصلی ترین عضو تشکیل دهنده آینه تاشو برقی خودرو است. و البته محدب بودن آینه بغل خودرو باعث می شود اشیا در پشت سر راننده کوچکتر به نظر برسند و همانطور نزدیکتر از آن چیزی هستند که نمایش داده می شوند. یعنی در آینه بغل خودرو دورتر به نظر می آیند.
در کل آینه بغل خودرو عضو حساس و مهم اتومبیل است که ممکن است خیلی زود آسیب ببیند و به دلیل حفظ جان راننده و سرنشینان و کمتر آسیب دیدن خودرو و بروز حوادث حتما باید خیلی سریع تعمیر شوند. که در این صورت همکاران ما در زمینه تعمیر آینه برقی اتومبیل شما به شما کمک خواهند کرد.
تا به اینجای مطلب با اجزای اصلی آینه برقی تاشو اتومات خودرو آشنا شدیم. از دیگر اجزای تشکیل دهنده اینه برقی اتومات تاشو خودرو سنسور سرما و گرمکن و ال ای دی می باشد

سنسور سرما برای جلوگیری از یخ زدگی اینه و گرمکن برای از بین رفتن یا جلوگیری از بخار بر روی اینه میباشد به این دلیل که یخ زدگی ممکن است باعث اسیب و شکستن اینه شود و بستن بخار روی اینه مانع از دید راننده میگردد و سنسور سرما و گرمکن برای جلوگیری از به وجود امدن این مسایل می باشد و اینکه چراغ ال ای دی هم برای زیبایی هم برای دید بهتر راننده و مشخص بودن اینه و اتومبیل برای رانندگان دیگر می باشد.

البته این اپشن ها ویژگی هایی هستند که در برخی از اتومبیل ها به کار میروند نه در همه ی انها اگر به هر دلیلی این اجزای تشکیل دهنده اینه اتومات تاشو خودرو از کار افتاد و یا شما در استفاده از انها با مشکل مواجه شدید می توانید با مراجعه به تیم تعمیر اینه برقی اتومات تاشو مشکل خود را مطرح کنید و همکاران ما شما را راهنمایی و در صورت لزوم مشکل را عیب یابی و حل می کنند.

آینه برقی اتومبیل چیست؟

آینه برقی اتومبیل که به آن آینه تاشو برقی یا در بعضی از مدلها آینه اتومات تاشو نیز گفته می شود همان آینه طرفین اتاق اتومبیل است که به راننده این امکان را می دهد که بتواند سمت چپ و سمت راست خود را در هنگام رانندگی به خوبی ببیند و از احتمال خطرات یا نزدیک شدن اتومبیل های دیگر مطلع شود.

آینه برقی جانبی اتومبیل آینه ای است با یک موتور برقی برای تنظیم عمودی و افقی از داخل خودرو تجهیز شده است. خود شیشه آینه برقی نیز ممکن است برقی باشد تا از مه و یخ زدگی جلوگیری کند.

گاهی اوقات، آینه های برقی خودرو دارای راهنمای روی آینه نیز می باشند. تحقیقات نشان می دهد که چراغ های راهنمای اتومبیل که بر روی آینه نصب شده باشند، ممکن است موثرتر از چراغ های راهنمای های نصب شده در محل قبلی بر روی بدنه خودرو باشند.


تعمیر موتور آینه برقی تاشو

برای تعمیر آینه برقی اتومبیل چه چیزهایی لازم است بدانیم؟

بهترین روش برای شروع یک کار فنی، درک عملکرد قطعات آن است. آینه برقی خودرو شما توسط موتورهای DC در داخل خودرو تغذیه می شود و از طریق ارتباط دو سوئیچ کار می کند.

آینه برقی خودرو شما از یک سوئیچ آینه برقی استفاده می کند که در واقع دو سوئیچ کوچک را با هم ترکیب می کند. هر سوئیچ به دو سیم وصل می شود که به یک موتور DC مستقیماً از داخل آینه به داخل درب های اتومبیل متصل می شود.

هر آینه دارای دو موتور DC است که کنترل عملکرد بالا / پایین و چپ / راست را بر عهده دارند.

وقتی شما سوئیچ را در جهت مورد نظر فشار می دهید، برق از طریق سوئیچ به موتور DC جریان پیدا کرده و باعث حرکت آینه می شود. وقتی جهت سوئیچ را تغییر می دهید، برق عکس العمل نشان داده و آینه در جهت معکوس حرکت می کند.

تعمیر آینه برقی تاشو

 

تا اینجای کار و با دانستن این مطالب، به نظر می رسد که شما به درستی طرز کار قطعات را حداقل به صورت تئوری فرا گرفته اید و کمی در مورد تعمیر آینه برقی اتومبیل دانش کسب کرده اید.

اما با این حال بهتر است که این کار را به یک کارشناس بسپارید که بارها و بارها کار تعمیر آینه برقی اتومبیل را به صورت عملی انجام داده و تجربه لازم در این زمینه را دارد.

کارشناسان ما در شیشه اتومبیل پرشین آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه تعمیر آینه برقی اتومبیل هستند.

هزینه تعمیر آینه برقی اتومبیل

هزینه تعمیر آینه برقی اتومبیل به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  1. مدل و برند اتومبیل
  2. قطعات استفاده شده برای تعمیر آینه اتومبیل
  3. برند و کارخانه سازنده قطعات مورد استفاده
  4. دستمزد و اجرت تعمیر آینه برقی اتومبیل

مورد چهارم از این عوامل نیز بسته به میزان ساعت کاری که کارشناس و تعمیرکار برای تعمیر آینه اتومبیل شما صرف می کند می تواند متفاوت باشد و یا می تواند به صورت توافقی بین صاحب اتومبیل و کارشناس تعمیرکار در نظر گرفته شود.

اجرت تعمیر آینه برقی اتومبیل

برای اینکه از قیمت دقیق هزینه و اجرت تعمیر آینه برقی اتومبیل خودتان اطلاع داشته باشید با کارشناسان ما در شیشه اتومبیل پرشین تماس بگیرید تا بهترین قیمت و بهترین خدمات را دریافت کنید. برای این کار حتی می توانید مدل اتومبیل خودتان و نیز مدل آینه برقی خودرو را در واتساپ برای ما ارسال کنید و شرح مختصری از ایراد آن برای ما بنویسید. به این ترتیب کارشناسان ما با عیب یابی اولیه می توانند اجرت تعمیر آینه برقی اتومبیل شما را با دقت بیشتر تخمین زده و به شما اطلاع دهند.

شما نمونه کارهای ما مانند تعمیر آینه برقی میتسوبیشی اوتلندر را می توانید در بخش های مختلف سایت مشاهده کنید.

مخصوصا اگر در تهران هستید برای تعمیر آینه برقی اتومبیل در شرق تهران حتما ابتدا با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید