شیشه اتومبیل پرشین
شیشه بالابر برقی هیوندای i30

تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

تعمیر شیشه بالابر خودروی هیوندای i30

شیشه بالابر برقی خودرو یک سیستم ساده ی رفاهی است که برای آسایش بیشتر رانندگان و سرنشینان خودرو طراحی شده است که در داخل درب خودروی هیوندای i30  کار گذاشته شده اند. شیشه بالابر برقی هیوندای i30 دارای چهار سوراخ است که برای نصب سیم کشی کار گذاشته اند و با ولتاژ ۱۲ کار می کنند. موتور شیشه بالابر برقی خودروی هیوندای i30  ضد آب طراحی شده است ولی گاهی ممکن است به خاطر برخی ایرادات از کار افتاده و غیر فعال شود. ایراداتی از جمله:

  • خرابی موتور شیشه بالابر
  • خرابی و یا شکستن کلید شیشه بالابر
  • سوختن فیوز مربوط به شیشه بالابر
  • و…

تعمیر موتور الکتریکی شیشه بالابر هیوندای i30

یکی از اجزای تشکیل دهنده ی شیشه بالابر برقی خودروی هیوندای i30 موتور الکتریکی آن است. موتور شیشه بالابر برقی هیوندای i30  قطعه ای است که وظیفه ی بالا و پایین رفتن شیشه ی خودرو را بر عهده دارد. یکی از دلایل خرابی شیشه بالابر برقی خودروی هیوندای i30 خرابی موتور الکتریکی آن است. شاید این پرسش برایتان پیش بیاید که از کجا باید بدانیم که شیشه بالابر برقی خودرویمان ایراد موتوری پیدا کرده است؟

یکی از علایم آن این است که اگر موتور الکتریکی شیشه بالابر برقی خودروی هیوندای i30  از کار افتاده و یا ضعیف شده باشد شیشه های ماشین در هر حالت و موقعیتی که قبل از خرابی موتور بودند باقی می مانند یعنی اگر کامل و یا نصفه پایین بودند در همان وضعیت باقی می مانند و یا اگر شیشه ها بالا بودند دیگر نمی توان آنها را پایین آورد.

شیشه بالابر برقی هیوندای i30

این یکی از دلایلی است که می توان متوجه شد که شیشه بالابر خودروی هیوندای i30 شما ایراد موتوری پیدا کرده است. یکی دیگر از کارهایی که باید انجام بدهیم تا اطمینان حاصل کنیم که موتور الکتریکی شیشه بالابر برقی خودروی هیوندای i30  ما دچار مشکل شده این است که سریعا به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 مراجعه کنیم.

تکنسین مورد نظر با استفاده از ولت سنج ولتاژ جریان برقی که از طریق باتری خودرو به مدار الکتریکی موتور شیشه بالابر برقی انتقال می دهد را اندازه گیری می کند و اگر ولتاژ آن از مثلا منفی ۱۲ ولت کمتر بود یعنی شیشه بالابر برقی خودروی هیوندای i30 دچار ایراد موتوری شده و باید کار را به دست کارشناسان حرفه ای ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30  بسپاریم.

این موضوع و تشخیص آن نیاز به کارشناس ماهر تعمیر شیشه بالابر اتومبیل دارد زیرا شاید شما بتوانید با صرف کردن زمان بسیار زیادی مانند انجام انواع آزمون و خطاها در مدت یک هفته یا بیشتر ایراد شیشه بالابر اتومبیل خود را پیدا کنید اما کارشناسان ما در شیشه اتومبیل پرشین با توجه به تجربه کاری و داشتن امکانات و ابزارهای مختلف به راحتی و در کمترین زمان می توانند ایراد را پیدا کرده و برطرف کنند.

تعمیر کلید شیشه بالابر برقی هیوندای i30

یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده ی شیشه بالابر برقی خودروی هیوندای i30  کلید شیشه بالابر برقی آن است. کلید  شیشه بالابر برقی خودروی هیوندای i30  بر روی رودری های خودرو که  در هر چهار طرف کار گذاشته شده اند که هر طرف وظیفه ی  بالا و پایین آوردن شیشه ی همان طرف را بر عهده دارد به غیر از سمت راننده که بر روی هر چهار شیشه ی پنجره ی خودرو  کنترل دارد.

اگر هر کدام از این کلیدها به هر دلیلی غیر فعال شد رودری درب قسمت آسیب دیده را باز می کنند و اگر کلید قابل تعمیر بود آن را تعمیر و در غیر این صورت کلید را تعویض کرده و سر جای خود می بندند. شما می توانید با مراجعه به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30  از آنها بخواهید تا مشکل را عیب یابی و خدمات لازم را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار بدهند.

شیشه بالابر برقی هیوندای i30

اطلاعات بیشتر در زمینه کارخانه هیوندای را می توانید در سایت هیوندای بخوانید.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30

ممکن است شما بخواهید از هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی هیوندای i30  خود آگاه شوید. در این زمینه باید بدانید با توجه به برند و مدل و کارخانه ی سازنده ی این خودرو و بسته به نوع ایرادی که ممکن است شیشه بالابر برقی خودروی هیوندای i30  شما پیدا کرده باشد قیمت قطعات معیوب آن و میزان دستمزد تعمیر و یا تعویض قطعات شیشه بالابر برقی خودروی هیوندای i30  ممکن است متفاوت باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30  خود با همکاران ما در تماس باشید.

به خاطر داشته باشید که ما در شیشه اتومبیل پرشین خدمات تعمیر انواع شیشه بالابر اتومبیل های داخلی و خارجی مانند تعمیر شیشه بالابر مگان ، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج و … را نیز ارائه می دهیم.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید