شیشه اتومبیل پرشین
شیشه بالابر برقی سانتافه

تعمیر شیشه بالابر برقی سانتافه با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

تعمیر شیشه بالابر برقی سانتافه

در این مطلب قصد داریم به موضوع تعمیر شیشه بالابر برقی سانتافه بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید دنیا روز به روز با پیشرفت های فراوانی روبرو میشود و انسان با استفاده از علم و دانش به روز خود هر روزه فناوری های جدید اختراع کرده و لوازم جدیدی برای رفاه حال بشر طراحی میکند.

یکی از این تکنولوژی هایی که در قرن اخیر باعث رفاه حال مصرف کنندگان خودرو در سر تا سر جهان شده است طراحی و ساخت شیشه بالابر های برقی خودرو میباشد.

در این مطلب میخواهیم در مورد شیشه بالابر برقی خودروی سانتافه اطلاعاتی کسب کنیم.پس برای آشنایی با شیشه بالابر برقی خودروی سانتافه اجزای تشکیل دهنده ی آن و تعمیر اجزای تشکیل دهنده ی این خودرو و هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی سانتافه تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

شیشه بالابر برقی سانتافه

شیشه بالابر برقی خودروی سانتافه از یک موتور الکتریکی و سیم کشی و کلید شیشه بالابر تشکیل شده است که موتور الکتریکی آن دارای دو الکتروموتور میباشد که در داخل موتور به صورت دورانی میچرخند و سیم کشی که وظیفه ی انتقال جریان برق از باتری ماشین به موتور الکتریکی شیشه بالابر و سپس به کلید شیشه بالابر سانتافه را بر عهده دارد.

البته شیشه بالابر برقی سانتافه یک فیوز مربوط به شیشه بالابر را هم دارا می باشد که اگر چنانچه بسوزد و معیوب شود شیشه بالابر برقی سانتافه به طور کل غیر فعال میشود و باید فیوز مربوطه را تعویض کرد.

اگر به هر دلیلی شیشه بالابر برقی خودروی سانتافه ی شما با مشکل مواجه شد به همکاران ما در بخش تعمیر شیشه بالابر برقی سانتافه مراجعه بفرمایید تا آنها خدمات لازم را در اختیار شما مشتریان عزیز و گرانقدر قرار بدهند.

برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر در مورد جدید ترین مدل های سانتافه به سایت شرکت هیوندای مراجعه کنید.

تعمیر موتور الکتریکی شیشه بالابر برقی خودروی سانتافه

موتور الکتریکی شیشه بالابر برقی خودروی سانتافه از چهار سوراخ تشکیل شده که برای نصب طراحی شده اند و همچنین دارای دو الکتروموتور است که در داخل آن میچرخند اگر موتور الکترونیکی سانتافه از کار بیفتد و یا غیر فعال بشود و یا به هر دلیلی بسوزد و خراب بشود از دو راه میتوان متوجه شد.

یکی این که به محض معیوب شدن موتور الکتریکی شیشه ها در هر موقعیتی که باشند باقی میمانند یعنی اگر تا نصفه و یا کامل شیشه ها پایین باشند به همان حالت باقی میمانند  و یا اگر بالا باشند دیگه قادر به پایین آوردن شیشه ی پنجره ها نیستیم.اگر شیشه ها پایین باشند امنیت خودرو به خطر می افتد و اگر بالا باشد دیگر نمیتوانیم در هنگام سواری از خودرو از هوای آزاد بیرون استفاده کنیم پس باید در اسرع وقت به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی سانتافه مراجعه بفرمایید

راه دوم  که میتوان فهمید که موتور الکتریکی شیشه بالابر برقی سانتافه  دچار مشکل شده است این است که تکنسین مربوط به تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی سانتافه به وسیله ی ولت سنج  میزان ولتاژ جریان برقی که از باتری ماشین به موتور الکتریکی شیشه بالابر برقی انتقال داده میشود را اندازه گیری میکند اگر ولتاژ برق از اندازه ی مشخصی کمتر باشد یعنی شیشه بالابربر قی خودروی سانتافه ایراد موتوری پیدا کرده است.

همکاران ما در بخش تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی سانتافه پس از عیب یابی مشکل را برطرف خواهند کرد.

شیشه بالابر برقی سانتافه

تعمیر کلید شیشه بالابر برقی سانتافه

خودروی سانتافه در هر چهار طرف دارای چهار کلید شیشه بالابر برقی می باشد که وظیفه ی بالا و پایین آوردن شیشه ی مربوط به همان سمت را بر عهده دارند البته به غیر از سمت راندده که بر روی هر جهار درب کنترل دارد اما به هر حال هر کدام از کلید ها در هر سمت اگر معیوب و یا غیر فعال شود باید رودری سمت مورد نظر را باز کرده و کلید شیشه بالابر را اگر امکان تعمیر دارد تعمیر و اگر نه آن را تعویض می کنند.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی سانتافه

هزینه تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی سانتافه بسته به ایراد و اشکالی که پیدا کرده و همچنین قیمت قطعات تعویضی و یا هزینه ی دستمزد تعمیر و یا تعویض قطعات ممکن است متفاوت باشد شما میتوانید برای اطلاع از هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی سانتافه با همکاران ما در شیشه اتومبیل پرشین تماس حاصل فرمایید تا آنها اطلاعات لازم را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

لازم به ذکر است که ما در شیشه اتومبیل پرشین، خدمات تعمیر شیشه بالابر اتومبیل را برای همه انواع اتومبیل ها انجام می دهیم. از جمله این خدمات می توان به تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 ، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر مگان و دیگر خودرو ها اشاره کرد.

 

 

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید