شیشه اتومبیل پرشین
تعمیر شیشه بالابر BMW

تعمیر شیشه بالابر BMW با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

این مطلب راجع به تعمیر شیشه بالابر BMW می باشد پس برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر BMW تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

گاهی ممکن است کلید شیشه بالابر برقی خودروی BMW شما غیر فعال شده و از کار بیفتد. خرابی شیشه بالابر برقی خودروی  BMW به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد دلایلی از جمله:

  • خرابی و سوختن فیوز مربوط به شیشه بالابر
  • شکستن و خرابی کلید شیشه بالابر
  • خرابی و سوختن موتور الکتریکی
  • و یا دلایل دیگر مثل به هم ریختن تنظیمات سیستم شیشه بالابر برقی
  • و…

در کل شیشه بالابر برقی یک سیستم رفاهی است که برای آسایش بیشتر راننده و سرنشینان در خودروی BMW در سر تا سر جهان طراحی و کار گذاشته شده است. اگر به هر دلیلی در استفاده از شیشه بالابر برقی با مشکل مواجه شدید به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر BMW مراجعه کنید تا آنها شما را در صورت لزوم راهنمایی کنند و یا مشکل را عیب یابی و حل کنند.

مشخصات فنی انواع اتومبیل بی ام و را در سایت رسمی شرکت bmw بخوانید.

تعمیر شیشه بالابر BMW

تعمیر کلید شیشه بالابر BMW

همانطور که در قسمت قبل گفتیم یکی از دلایلی که ممکن است شیشه بالابر برقی خودرویBMW  شما از کار بیفتد خرابی و یا شکستن کلید شیشه بالابر برقی میباشد.

از آنجایی که کلید شیشه بالابر برقی خودروی BMW بر روی رودری ها قرار دارد پس باید برای تعمیر یا تعویض کلید شیشه بالابر برقی BMW رودری مربوط به قسمت آسیب دیده باز شده و مشکل را برطرف کنند.البته کلید کنترل تمام شیشه بالابر های ماشین بی ام و ، بر روی رودری درب قسمت راننده هم موجود است و راننده میتواند از کلید بالابر درب سمت خود بر روی تمام شیشه های ماشین کنترل داشته باشد آنها را بالا و پایین کرده و یا حتی قفل کودک تمامی شیشه های خودرو را فعال کند.

اما اگر کلید شیشه بالابر برقی هرکدام از درب های خودرو شکسته و یا به هر دلیلی خراب شده باشد پس باید فقط رودری درب قسمت آسیب دیده را باز کرده و کلید شیشه بالابر برقی را چنانچه قابل تعمیر بود تعمیر و اگر نه تعویض کرده و پس از جایگذاری کلید شیشه بالابر برقی سالم رودری را سر جای خود ببندیم.

اگر کلید شیشه بالابر برقی خودروی بی  ام و شما از کار افتاد و غیر فعال شد مشکل را با کارشناسان ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر BMW در میان بگذارید تا آنها خدمات لازم در این زمینه را برای خودروی BMW  شما انجام دهند.

تعمیر موتور شیشه بالابر برقی BMW

موتور شیشه بالابر برقی BMW به وسیله ی دو سیم به باتری خودرو متصل می شود و باتری ماشین سیگنال های برق را از طریق این دو سیم به کلید شیشه بالابر میرساند تکنسین مربوط به قسمت تعمیر شیشه بالابر BMW به وسیله ی ولت سنج ولتاژ برق را اندازه گیری میکند و اگر میزان ولتاژ آن از مقدار مشخصی مثلا از ۱۲ ولت و یا منفی ۱۲ ولت کمتر باشد پس موتور الکترونیکی شیشه بالابر با مشکل مواجه شده است.

اگر موتور الکتریکی شیشه بالابر برقی خودروی BMW شما با مشکل مواجه شده باشد شیشه های ماشین در هر حالتی که هستند در همان وضعیت باقی می مانند چون موتور توانایی حرکت دادن آنها را ندارد پس اگر شیشه ها پایین باشند امنیت خودرو به خطر می افتد به همین دلیل باید در اسرع وقت به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی BMW مراجعه بفرمایید تا آنها خدمات لازم را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

هزینه ی شیشه بالابر BMW

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودرویBMW  ممکن است کمی بالاتر از خودروهای دیگر باشد آن هم به دلیل مدل و برند شرکت سازنده ی این خودرو و گرانتر بودن قیمت قطعات آن می باشد.

البته بسته به تنظیمات و ساختار پیچیده و بسیار مدرن این خودرو نسبت به خودروهای دیگر ممکن است دستمزد تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب شده ی شیشه بالابر برقی خودرویBMW  کمی با دیگر خودروها متفاوت باشد.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر BMW بسته به نوغ ایرادات و اشکالات آن برآوردهای مختلفی می شود شما میتوانید با تماس با همکاران ما در بخش تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی بی ام و با هزینه های مربوط به آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

لازم به ذکر است که ما در شیشه اتومبیل پرشین، خدمات تعمیر شیشه بالابر اتومبیل را برای همه انواع اتومبیل ها انجام می دهیم. از جمله این خدمات می توان به تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 ، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر مگان و دیگر خودرو ها اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید