شیشه اتومبیل پرشین
تعمیر شیشه بالابر چانگان

تعمیر شیشه بالابر چانگان با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را راجع به تعمیر شیشه بالابر چانگان در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. گاهی ممکن است کلید شیشه بالابر برقی خودروی چانگان شما غیر فعال شده و یا معیوب شود.
اگر شما هم علاقه دارید تا راجع به تعمیر شیشه بالابر چانگان اطلاعاتی به دست بیاورید تا انتها ما را همراهی کنید.

تعمیر شیشه بالابر برقی چانگان

خراب شدن شیشه بالابر برقی خودروی چانگان به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد دلایلی از جمله:

  • کلید شیشه بالابر معیوب
  • سوختن فیوز مربوط به شیشه بالابر
  • خرابی و یا سوختن موتور الکترونیکی شیشه بالابر چانگان
  • و یا دلایل دیگر مثل به هم ریختن تنظیمات سیستم شیشه بالابر برقی چانگان

در این مطلب می خواهیم راجع به تعمیر شیشه بالابر چانگان اطلاعاتی در اختیار شما همراهان عزیز قرار بدهیم پس اگر دوست دارید در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی چانگان اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شیشه بالابر برقی یک سیستم رفاهی است که برای آسایش بیشتر مصرف کنندگان خودروی چانگان در سر تا سر دنیا طراحی و کار گذاشته شده است. اگر به هر نحوی در استفاده از شیشه بالابر برقی چانگان با مشکل مواجه شدید به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر چانگان مراجعه کنید تا آنها شما را در صورت لزوم راهنمایی کنند و یا مشکل را عیب یابی و حل کنند.
و همچنین این را در نظر داشته باشید که خدمات ما در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر چانگان دارای ۶ ماه ضمانت می باشد.

تعمیر شیشه بالابر چانگان

تعمیر کلید شیشه بالابر برقی چانگان

همانطور که می دانید و در مطالب قبل هم به آن اشاره کردیم یکی از دلایلی که ممکن است شیشه بالابر برقی خودروی چانگان شما غیر فعال شود معیوب شدن و یا شکستن کلید شیشه بالابر برقی می باشد.
کلید شیشه بالابر برقی خودروی چانگان همانند اکثر خدروهای دیگر بر روی رودری ها قرار دارد پس باید برای تعمیر و یا تعویض کلید شیشه بالابر برقی چانگان رودری مربوط به قسمت آسیب دیده باز شده و آن را تعمیر و یا تعویض کنند.

کلید کنترل تمام شیشه بالابر های خودروی چانگان بر روی رودری درب سمت راننده هم موجود است و راننده می تواند از کلید بالابر درب سمت خود بر روی تمام شیشه های ماشین کنترل داشته باشد آنها را بالا و پایین کرده و یا حتی قفل کودک مربوط به تمامی شیشه های خودرو را فعال و یا غیر فعال کند.

اگر کلید شیشه بالابر برقی هرکدام از درب های خودرو غیرفعال شده و یا بشکند و یا به هر دلیلی معیوب شده باشد پس باید فقط رودری درب قسمت آسیب دیده را باز کرده و کلید شیشه بالابر برقی را چنانچه قابل تعمیر بوده تعمیر و اگر نه تعویض کرده و سپس کلید شیشه بالابر برقی سالم رودری را سر جای خود ببندیم.

اگر کلید شیشه بالابر برقی خودروی چانگان شما از کار افتاد موضوع را با کارشناسان ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر چانگان در میان بگذارید تا آنها خدمات لازم در این زمینه را با ۶ ماه ضمانت برای خودروی چانگان شما انجام دهند.

تعمیر شیشه بالابر چانگان

تعمیر موتور شیشه بالابر برقی چانگان

موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی چانگان به وسیله ی سیم کشی به باتری خودرو متصل می شود و باتری ماشین سیگنال های جریان برق را از طریق سیم ها به کلید شیشه بالابر می رساند تکنسین مربوط به قسمت تعمیر شیشه بالابر چانگان به وسیله ی ولت سنج ولتاژ برق را اندازه گیری می کند و اگر میزان ولتاژ آن از مقدار مشخصی کمتر باشد کلید شیشه بالابر ایراد موتوری پیدا کرده است و موتور الکترونیکی آن نیاز به بازبینی و عیب یابی دارد.

اگر موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی خودروی چانگان شما با مشکل مواجه شده باشد شیشه های ماشین در هر موقعیتی که باشند در همان حالت باقی می مانند چون دیگر موتور توان حرکت دادن آنها را نخواهد داشت پس اگر شیشه ها پایین باشند امنیت خودرو و سرنشینان به خطر می افتد و امکان سرقت خودرو و یا لوازمش بالا می رود به همین دلیل باید در سریع ترین زمان ممکن به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی چانگان مراجعه بفرمایید تا آنها خدمات لازم را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

تعمیر شیشه بالابر چانگان

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر چانگان

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی چانگان ممکن است کمی با دیگر خودروها آن هم به دلیل مدل و برند شرکت سازنده ی این خودرو و قیمت قطعات آن اندکی متفاوت باشد.و بخاطر مدرن بودن و تنظیمات پیشرفته ی این خودرو کمی قیمت هایش بالاتر باشد.

البته به دلیل تنظیمات پیشرفته ی این خودرو نسبت به خودروهای دیگر ممکن است دستمزد تعمیر قطعات و یا تعویض لوازم معیوب شده ی شیشه بالابر برقی خودروی چانگان کمی با دیگر خودروها متفاوت باشد.
هزینه ی تعمیر شیشه بالابر چانگان بستگی به نوع ایرادات و اشکالات ممکن است برآوردهای مختلفی شود شما می توانید با تماس با همکاران ما در بخش تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی چانگان با هزینه های مربوط به آن اطلاعات لازم را کسب نمایید

ما در شیشه اتومبیل پرشین، خدمات تعمیر شیشه بالابر اتومبیل را برای همه انواع اتومبیل ها انجام می دهیم. از جمله این خدمات می توان به تعمیر شیشه بالابر توسان، تعمیر شیشه بالابر ام وی ام، تعمیر شیشه بالابر آزرا، تعمیر شیشه بالابر سوناتا، تعمیر شیشه بالابر مزدا ۳، تعمیر شیشه بالابر برلیانس، تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 ، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، تعمیر شیشه بالابر تیگو ۷، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر مگان، تعمیر شیشه بالابر BMW و دیگر خودرو ها اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید