شیشه اتومبیل پرشین
تعمیر شیشه بالابر سراتو

تعمیر شیشه بالابر برقی سراتو با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را راجع به تعمیر شیشه بالابر برقی سراتو با شما همراهان عزیز به اشتراک بگذاریم.

گاهی ممکن است شیشه بالابر برقی خودروی شما به دلایل مختلفی از کار بیقتد و یا غیر فعال بشود و شما حتما نیاز فوری به کسب اطلاعات در این زمینه پیدا کنید و یا نیاز به تعمیر و تعمیرکار داشته باشید.

اگر شما هم علاقه دارید و یا نیاز دارید اطلاعاتی راجع به تعمیر شیشه بالابر سراتو  به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تعمیر شیشه بالابر سراتو

تعمیر شیشه بالابر سراتو

خرابی شیشه بالابر برقی سراتو به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد. دلایلی از جمله:

  • خرابی کلید مربوط به شیشه بالابر برقی
  • سوختن فیوز مربوط به شیشه بالابر برقی
  • اتصالی سیم کشی مربوط به شیشه بالابر برقی
  • سوختن و یا ایراد پیدا کردن موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی
  • دلایل دیگری مثل به هم ریختن تنطیمات مربوط به کلید شیشه بالابر برقی
  • و…

همانطور که می دانید طی سال های اخیر با پیشرفت روز افزون علم اختراعات جدیدی برای آسایش و رفاه بیشتر بشر به ابزار و لوازم مورد نیاز زندگی اضافه شده است.

یکی از این ابزارآلات رفاهی که برای راحتی بیشتر انسان طراحی و تولید شده است شیشه بالابر برقی است که بر روی اکثر خودروها کار گذاشته می شود. این ویژگی بر روی خودروی سراتو هم به سبک جدید و قوی و پیشرفته ای موجود است که ممکن است به دلایل مختلفی که قبلا گفته شد غیر فعال شده و یا از کار بیفتد.

اگر شما هم به هر دلیلی در استفاده کردن از کلید شیشه بالابر برقی سراتو با مشکل مواجه شدید و نیاز به تعمیر کار ماهر پیدا کردید با کارشناسان ماهر ما در بخش تعمیر شیشه بالابر برقی سراتو تماس حاصل بفرمایید تا آنها اطلاعات لازم و کافی را در اختیارتان قرار بدهند.

همچنین این را هم در نظر داشته باشید که اگر برای رفع ایراد شیشه بالابر برقی سراتو به همکاران ما در بخش تعمیر شیشه بالابر سراتو  مراجعه کنید ایشان خدمات مورد نیاز را همراه با شش ماه ضمانت به شما مشتریان عزیز ارایه خواهند داد.

تعمیر شیشه بالابر سراتو

تعمیر کلید شیشه بالابر برقی سراتو cerato

همانطور که هم در مطالب قبل و هم در همین مقاله به آن اشاره کردیم یکی از دلایل کلی که ممکن است شیشه بالابر برقی سراتو از کار بیفتد و غیر قابل استفاده باشد خرابی و یا معیوب شدن و یا حتی شکستن کلید شیشه بالابرقی است که این یکی از دلایلی است که به وفور اتفاق می افتد و هیچ جای نگرانی نیست.

کلید شیشه بالابر برقی خودروی سراتو هم مانند بیشتر خودروها بر روی رودری ها قرار دارد و البته کلید کنترل تمام شیشه بالابرهای خودرو هم بر روی درب سمت راننده و یا بر روی فرمان یا داشبورد و یا بر روی کنسول و یا هر جایی که در دسترس راننده باشد و راننده بتواند بر روی تمام شیشه بالابر های کل خودرو تسلط داشته باشد و شیشه ها را بالا و پایین و قفل کند قرار دارد.

برای تعمیر کلید شیشه بالابر سراتو کارشناس مورد نظر رودری مربوط به درب قسمت آسیب دیده را باز می کند سیستم شیشه بالابر برقی را جدا می کند و اگر کلید و شاسی آن قابل تعمیر بود بعد از تعمیر کردن کلید را سر جای خود می بندد و اگر نه دیگر قابلیت تعمیر کردن را نداشت یک کلید شیشه بالابر برقی نو وصل کرده و پس از تست کردن رودری را سر جای خود می بندد.

اگر کلید شیشه بالابر برقی خودروی سراتوی شما هم به هر دلیلی از کار افتاد و در استفاده کردن از آن با مشکل مواجه شدید به همکاران ما در قسمت تعمیر کلید شیشه بالابر سراتو مراجعه بفرمایید تا ایشان خدمات لازم را با بهترین کیفیت در سریعترین زمان ممکن همراه با شش ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان گرانقدر قرار بدهند.

تعمیر شیشه بالابر سراتو

تعمیر موتور شیشه بالابر برقی سراتو

موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی سراتو یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده شیشه بالابر برقی سراتو می باشد که گاهی ممکن است به دلایل مختلفی از کار بیفتد و یا ایراد پیدا کند.

از طریق دو راه می توان تشخیص داد که شیشه بالابر سراتو دچار ایراد موتوری شده است یکی این که شیشه های خودرو در هر حالتی که هستند به طور ناگهانی در همان حالت باقی می مانند یعنی اگر بالا باشند بالا و یا اگر پایین باشند پایین می مانند و کلید شیشه بالابر برقی قادر به بالا و پایین کردن و حرکت دادن آنها نیست و باید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی سراتوی خود اقدام کنید چون در غیر این صورت امنیت خودروی شما در مقابل سرقت آن و یا لوازم خودرو قطعا به خطر خواهد افتاد.

روش دیگر برای تشخیص ایراد موتوری این است که به تعمیرگاه مراجعه کنید و از تعمیرکار بخواهید تا با دستگاه ولت سنج ولتاژ جریان برقی را که از طریق سیم کشی از باتری خودرو به موتور الکترونیکی کلید شیشه بالابر خودروی سراتوی شما منتقل می شود را اندازه گیری کند اگر ولتاژ برق کمتر یا بیشتر از اندازه ی مورد نظر کارشناس باشد پس حتما موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی خودروی شما با مشکل مواجه شده است.

اگر برای تعمیر موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی سراتو به دنبال یک تعمیرکار و یا کارشناس ماهر می گردید با همکاران ما در بخش تعمیر موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی سراتو تماس حاصل بفرمایید تا آنها راهنمایی های لازم و در صورت لزوم خدمات لازم و کافی مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار بدهند.

هزینه تعمیر شیشه بالابر برقی سراتو

هزینه تعمیر شیشه بالابر سراتو هم مانند دیگر خودروها بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود و نمی توان قیمت دقیقی را برای این خودرو حدس زد.

همانطور که قبلا هم گفته شد برای برآورد قیمت و هزینه تتعمیر شیشه بالابر سراتو باید معیار های مختلفی را در نظر گرفت معیارهایی همچون قیمت دستمزد تعمیر و یا تعویض قطعات مصرفی و یا قیمت قطعاتی که به صورت جداگانه برای شیشه بالابر برقی خریداری می شود و…

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه تعمیر شیشه بالابر سراتو با کارشناسان ما در این قسمت تماس حاصل فرمایید.

ما در شیشه اتومبیل پرشین، خدمات تعمیر شیشه بالابر اتومبیل را برای همه انواع اتومبیل ها انجام می دهیم. از جمله این خدمات می توان به تعمیر شیشه بالابر H30 کراس ، تعمیر شیشه بالابر چانگان، تعمیر شیشه بالابر توسان، تعمیر شیشه بالابر ام وی ام، تعمیر شیشه بالابر آزرا، تعمیر شیشه بالابر سوناتا، تعمیر شیشه بالابر مزدا ۳، تعمیر شیشه بالابر برلیانس، تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 ، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، شیشه بالابر کوییک ، تعمیر شیشه بالابر تیگو ۷، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر مگان، تعمیر شیشه بالابر BMW و دیگر خودرو ها اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید