شیشه اتومبیل پرشین
تعمیر شیشه بالابر تیوولی

تعمیر شیشه بالابر برقی تیوولی با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

در این قسمت از سایت قصد داریم اطلاعاتی را راجع به تعمیر شیشه بالابر تیوولی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. گاهی اوقات ممکن است کلید شیشه بالابر برقی خودروی تیوولی شما به هر دلیلی از کار بیفتد و یا خراب بشود و در این صورت نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد..

اگر شما هم دوست دارید تا در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر تیوولی اطلاعاتی به دست بیاورید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

تعمیر شیشه بالابر تیوولی

تعمیر کردن شیشه بالابر برقی تیوولی

خرابی و معیوب شدن و یا از کار افتادن شیشه بالابر برقی خودروی تیوولی به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد دلایلی همچون:

  • خرابی کلید شیشه بالابر
  • اتصالی برق
  • برق دزدی هر قسمت از ماشین
  • سوختن فیوزی که مربوط به کلید شیشه بالابر است
  • از کار افتادن یا سوختن و یا ایراد پیدا کردن موتور الکترونیکی شیشه بالابر تیوولی
  • و یا دلایل دیگر مانند به هم ریختن تنظیمات مربوط به سیستم شیشه بالابر برقی تیوولی

همانطور که گفتیم در این مطلب می خواهیم راجع به تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی تیوولی اطلاعاتی در اختیار شما همراهان عزیز قرار بدهیم پس اگر شما هم مانند سایرین علاقه دارید در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر تیوولی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید..

شیشه بالابر برقی یک سیستم به روز است که برای رفاه و آسایش بیشتر مصرف کنندگان خودروی تیوولی در سر تا سر جهان طراحی و تولید و عرضه می گردد. اگر به هر دلیلی در استفاده از شیشه بالابر برقی تیوولی با مشکل مواجه شدید به کارشناسان ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر تیوولی رجوع کنید تا آنها شما را در صورت لزوم راهنمایی کنند و یا مشکل را عیب یابی و برطرف نمایند..

و همچنین این را هم در نظر داشته باشید که خدمات ما در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی تیوولی دارای ۶ ماه ضمانت می باشد.

شیشه بالابر تیوولی

تعمیر کلید شیشه بالابر برقی تیوولی

همان گونه که می دانید و در مطالب قبل هم به آن اشاره کردیم یکی از دلایلی که ممکن است شیشه بالابر برقی خودروی تیوولی شما از کار بیفتد خراب شدن و یا شکستن کلید شیشه بالابر برقی می باشد..

کلید شیشه بالابر برقی خودروی تیوولی هم مانند اکثر خدروهای دیگر بر روی رودری ها قرار دارد پس باید برای تعمیر و یا تعویض کلید شیشه بالابر برقی تیوولی رودری مربوط به قسمتی که آسیب دیده است باز شده و آن را تعمیر و یا تعویض کنند..

کلید کنترل تمامی شیشه بالابر های خودروی تیوولی بر روی رودری درب قسمت راننده هم وجود دارد و راننده می تواند از کلید شیشه بالابر درب سمت خودش بر روی تمام شیشه های ماشین کنترل داشته باشد آنها را بالا و پایین کرده و حرکت بدهد و یا حتی قفل کودک مربوط به تمامی شیشه های خودرو را فعال و یا غیر فعال کند.

اگر کلید شیشه بالابر برقی هرکدام از درب های خودرو از کار افتاده و یا بشکند و یا به هر دلیل دیگری خراب شده باشد پس باید فقط رودری درب قسمتی که آسیب دیده است را باز کرده و کلید شیشه بالابر برقی را چنانچه قابل تعمیر بوده تعمیر و اگر نه تعویض کرده و سپس کلید شیشه بالابر برقی سالم  را سر جای خود ببندیم. .

اگر کلید شیشه بالابر برقی خودروی تیوولی شما هم از کار افتاده و در استفاده کردن از آن با مشکل مواجه شده اید موضوع را با کارشناسان ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر تیوولی در میان بگذارید تا آنها خدمات لازم در این زمینه را همراه با ۶ ماه ضمانت برای خودروی تیوولی شما انجام دهند.

تعمیر شیشه بالابر تیوولی

تعمیر موتور شیشه بالابر برقی تیوولی

موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی تیوولی به وسیله ی سیم کشی به باتری خودرو متصل می شود و باتری ماشین جریان برق را از طریق سیم ها به کلید شیشه بالابر می رساند کارشناس مربوط به قسمت تعمیر شیشه بالابر تیوولی به وسیله ی دستگاه ولت سنج ولتاژ برق را اندازه گیری می کند و اگر میزان ولتاژ آن از مقدار مشخصی مثلا از ۱۰ ولت کمتر باشد موتور الکترونیکی کلید شیشه بالابر دچار مشکل شده است و موتور الکترونیکی آن نیاز به بازدید و عیب یابی دارد تا تکنسین مربوطه بتواند شروع به حل مشکل آن بنماید..

اگر موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی خودروی تیوولی شما با مشکل مواجه شده باشد شیشه های ماشین در هر حالتی که هستند در همان وضعیت باقی می مانند چون دیگر موتور توانایی حرکت دادن آنها را نخواهد داشت پس اگر شیشه ها پایین باشند امنیت خودرو قطعا به خطر می افتد و امکان سرقت خودرو و یا لوازمش بالا می رود به همین دلیل باید در اولین فرصت ممکن به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر تیوولی مراجعه بفرمایید تا آنها خدمات لازم را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر تیوولی

هزینه تعمیر شیشه شیشه بالابر برقی تیوولی ممکن است به خاطر مدل جدید تر و کارخانه و شرکت سازنده ی این خودرو و برند به روز آن کمی با دیگر خودروها متفاوت باشد.

البته هزینه تعمیر شیشه بالابر برقی تیوولی را نمی توان به طور دقیق تخمین زد به این دلیل که نمی توان حدس زد که قیمت قطعات تعویضی که باید جداگانه خریداری کنیم و به صورت جدا از هزینه تعمیر قیمت آن ها را بپردازیم و همچنین هزینه دستمزد تعمیر و یا تعویض قطعات را هم باید در نظر بگیریم.

ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه تعمیر شیشه بالابر برقی تیوولی با همکاران ما در این بخش تماس حاصل بفرمایید تا ایشان اطلاعات کافی و مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار بدهند.

ما در شیشه اتومبیل پرشین، خدمات تعمیر شیشه بالابر اتومبیل را برای همه انواع اتومبیل ها انجام می دهیم. از جمله این خدمات می توان به تعمیر شیشه بالابر چانگان، تعمیر شیشه بالابر توسان، تعمیر شیشه بالابر ام وی ام، تعمیر شیشه بالابر آزرا، تعمیر شیشه بالابر سوناتا، تعمیر شیشه بالابر مزدا ۳، تعمیر شیشه بالابر برلیانس، تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 ، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، تعمیر شیشه بالابر تیگو ۷، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر مگان، تعمیر شیشه بالابر BMW و دیگر خودرو ها اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید