شیشه اتومبیل پرشین
تعمیر شیشه بالابر توسان

تعمیر شیشه بالابر توسان با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

تعمیر شیشه بالابر برقی توسان

در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی را در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر توسان در اختیار شما همراهان عزیز قرار بدهیم. گاهی ممکن است کلید شیشه بالابر برقی خودروی توسان شما معیوب شده و یا به هر دلیلی از کار بیفتد. معیوب شدن شیشه بالابر برقی خودروی توسان به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد دلایلی از جمله:

  • خرابی کلید شیشه بالابر
  • سوختن فیوز مربوط به شیشه بالابر
  • خرابی و یا سوختن موتور الکترونیکی شیشه بالابر توسان
  • و یا دلایل دیگر مثل به هم ریختن تنظیمات سیستم شیشه بالابر برقی توسان
  • و خرابی ریل بالابر و سیم ها

اگر دوست دارید در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر توسان اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شیشه بالابر برقی یکی از ویژگی های جدید است که طی سال های اخیر بر روی خودروهای به روز کار گذاشته می شود و همچنین برای آسایش بیشتر مصرف کنندگان خودروی توسان در سر تا سر جهان طراحی و تولید شده است. اگر به هر دلیلی در استفاده از شیشه بالابر برقی توسان با مشکل مواجه شدید به کارشناسان ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی توسان مراجعه کنید تا آنها شما را در صورت لزوم راهنمایی کنند و یا مشکل را عیب یابی و حل کنند.

و همچنین در نظر داشته باشید که خدمات ما در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر توسان دارای ۶ ماه ضمانت می باشد.

تعمیر شیشه بالابر توسان

تعمیر کلید شیشه بالابر برقی توسان

همانطور که می دانید و در مطالب قبل هم گفته شد یکی از دلایلی که ممکن است شیشه بالابر برقی خودروی توسان شما از کار بیفتد خرابی و یا شکستن کلید شیشه بالابر برقی می باشد.

کلید شیشه بالابر برقی خودروی توسان هم مانند بیشتر خودروهای دیگر بر روی رودری ها قرار دارد پس باید برای تعویض و یا تعمیر کلید شیشه بالابر برقی توسان رودری مربوط به قسمت آسیب دیده باز شده و آن را تعویض و یا تعمیر کنند.

کلید کنترل تمام شیشه بالابر های خودروی توسان بر روی رودری درب قسمت راننده هم وجود دارد و راننده می تواند از کلید بالابر درب سمت خود بر روی تمام شیشه های ماشین کنترل داشته باشد آنها را حرکت داده بالا و پایین کرده و یا حتی قفل کودک مربوط به تمامی شیشه های خودرو را فعال و یا غیر فعال کند.

 اگر کلید شیشه بالابر برقی هرکدام از درب های خودرو غیرفعال شده و یا بشکند و یا به هر دلیلی خراب شده باشد پس باید فقط رودری درب قسمت آسیب دیده را باز کرده و کلید شیشه بالابر برقی را چنانچه قابل تعمیر بود تعمیر و اگر نه تعویض کرده و سپس کلید شیشه بالابر برقی سالم ار جایگزین کنیم و رودری را سر جای خود ببندیم.

اگر کلید شیشه بالابر برقی خودروی توسان شما از کار افتاد موضوع را با همکاران ما در بخش تعمیر شیشه بالابر توسان در میان بگذارید تا آنها خدمات لازم در این زمینه را با ۶ ماه ضمانت برای خودروی توسان  شما انجام دهند.

در صورت تماسل به کشب اطلاعات بیشتر در مورد خود اتومبیل توسان و مشخصات فنی ا« بهتر است که به سایت شرکت هیوندای مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر شیشه بالابر توسان با ما تماس بگیرید.

تعمیر موتور شیشه بالابر برقی توسان

موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی توسان به وسیله ی سیم کشی به باتری خودرو متصل می شود و باتری ماشین سیگنال های برق را از طریق  دو سیم به کلید شیشه بالابر می رساند کارشناس مربوط به قسمت تعمیر شیشه بالابر توسان به وسیله ی ولت سنج ولتاژ برق را اندازه گیری می کند و بر اساس میزان ولتاژ برق متوجه می شود که موتور الکتریکی شیشه بالابر دچار مشکل شده است به این صورت که اگر میزان ولتاژ آن از مقدار مشخصی کمتر باشد کلید شیشه بالا بر ایراد موتوری پیدا کرده است و موتور الکترونیکی آن نیاز به بازبینی و عیب یابی دارد.

اگر موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی خودروی توسان شما با مشکل مواجه شده باشد شیشه های ماشین در هر حالتی که باشند در همان حالت باقی می مانند چون دیگر موتور توان حرکت دادن و بالا و پایین کردن آنها را نخواهد داشت پس اگر شیشه ها پایین باشند امنیت خودرو و سرنشینان به خطر می افتد و امکان سرقت خودرو و یا لوازمش بالا می رود به همین دلیل باید در اولین فرصت به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر توسان مراجعه بفرمایید تا آنها خدمات لازم را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

تعمیر شیشه بالابر توسان

هزینه تعمیر شیشه بالابر توسان

هزینه تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی توسان  ممکن است کمی با دیگر خودروها آن هم به دلیل مدل و برند شرکت سازنده ی این خودرو و قیمت قطعات آن اندکی متفاوت باشد و بخاطر مدرن بودن و تنظیمات پیشرفته ی این خودرو کمی قیمت هایش بالاتر باشد.

البته به دلیل تنظیمات پیشرفته ی این خودرو نسبت به خودروهای دیگر ممکن است دستمزد تعمیر قطعات و یا تعویض لوازم مورد نیاز آن شیشه بالابر برقی خودروی توسان کمی با دیگر خودروها متفاوت باشد.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی سوناتا بستگی به نوع ایرادات و اشکالات ممکن است برآوردهای مختلفی شود شما می توانید با تماس با همکاران ما در بخش تعمیر شیشه بالابر  با هزینه های مربوط به آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

ما در شیشه اتومبیل پرشین، خدمات تعمیر شیشه بالابر اتومبیل را برای همه انواع اتومبیل ها انجام می دهیم. از جمله این خدمات می توان به تعمیر شیشه بالابر ام وی ام، تعمیر شیشه بالابر آزرا، تعمیر شیشه بالابر سوناتا، تعمیر شیشه بالابر مزدا ۳، تعمیر شیشه بالابر برلیانس، تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 ، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، تعمیر شیشه بالابر تیگو ۷، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر مگان، تعمیر شیشه بالابر BMW و دیگر خودرو ها اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید