شیشه اتومبیل پرشین
تعمیرشیشه بالابر برلیانس

تعمیرشیشه بالابر برلیانس با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

تعمیر شیشه بالابر برقی برلیانس

گاهی ممکن است کلید شیشه بالابر برقی خودروی برلیانس شما از کار افتاده و یا معیوب شود، در این زمان شما نیاز به تعمیر شیشه بالابر برلیانس خواهید داشت. . خرابی شیشه بالابر برقی خودروی برلیانس به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد دلایلی از جمله

  • کلید شیشه بالابر معیوب
  • سوختن فیوز مربوط به شیشه بالابر
  • خرابی و یا سوختن موتور الکترونیکی

و یا دلایل دیگر مثل به هم ریختن تنظیمات سیستم شیشه بالابر برقی

در این مقاله می خواهیم راجع به تعمیر شیشه بالابر برلیانس اطلاعاتی در اختیار شما همراهان عزیز قرار بدهیم پس اگر دوست دارید درزمینه ی تعمیر شیشه بالابر برلیانس اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شیشه بالابر برقی یک سیستم رفاهی است که برای آسایش بیشتر مصرف کنندگان خودروی برلیانس طراحی و کار گذاشته شده است. اگر به هر دلیلی در استفاده از شیشه بالابر برقی برلیانس با مشکل مواجه شدید به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برلیانس مراجعه کنید تا آنها شما را در صورت لزوم شما را راهنمایی کنند و یا مشکل را عیب یابی و حل کنند.

و این را در نظر داشته باشید که خدمات ما در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی برلیانس دارای ۶ ماه ضمانت می باشد.

تعمیرشیشه بالابر برلیانس

تعمیر کلید شیشه بالابر برقی برلیانس

همانطور که می دانید و قبلا هم به آن اشاره کردیم یکی از دلایلی که ممکن است شیشه بالابر برقی خودروی برلیانس  شما غیر فعال شود خرابی و یا شکستن کلید شیشه بالابر برقی میباشد.

همه ی ما می دانیم که کلید شیشه بالابر برقی خودروی برلیانس بر روی رودری ها قرار دارد پس باید برای تعمیر یا تعویض کلید شیشه بالابر برقی برلیانس رودری مربوط به قسمت آسیب دیده باز شده و آن را تعمیر و یا تعویض کنند.

کلید کنترل تمام شیشه بالابر های خودروی برلیانس بر روی رودری درب قسمت راننده هم موجود است و راننده می تواند از کلید بالابر درب سمت خود بر روی تمام شیشه های ماشین کنترل داشته باشد آنها را بالا و پایین کرده و یا حتی قفل کودک مربوط به تمامی شیشه های خودرو را فعال کند.

 اگر کلید شیشه بالابر برقی هرکدام از درب های خودرو شکسته و یا به هر دلیلی معیوب شده باشد پس باید فقط رودری درب قسمت آسیب دیده را باز کرده و کلید شیشه بالابر برقی را چنانچه قابل تعمیر بوده تعمیر و اگر نه تعویض کرده و سپس کلید شیشه بالابر برقی سالم رودری را سر جای خود ببندیم.

اگر کلید شیشه بالابر برقی خودروی برلیانس  شما غیر فعال شد موضوع را با کارشناسان ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی برلیانس در میان بگذارید تا آنها خدمات لازم در این زمینه را با ۶ ماه ضمانت برای خودروی برلیانس شما انجام دهند.

تعمیرشیشه بالابر برلیانس

تعمیر موتور شیشه بالابر برقی برلیانس

موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی برلیانس به وسیله ی سیم کشی به باتری خودرو متصل می شود و باتری ماشین سیگنال های برق را از این طریق به کلید شیشه بالابر می رساند تکنسین مربوط به قسمت تعمیر شیشه بالابر برلیانس به وسیله ی ولت سنج ولتاژ برق را اندازه گیری می کند و اگر میزان ولتاژ آن از مقدار مشخصی کمتر و یا بیشتر باشد کلید شیشه بالا بر ایراد موتوری پیدا کرده است و موتور الکترونیکی آن نیاز به بازبینی و عیب یابی دارد.

اگر موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی خودروی برلیانس شما با مشکل مواجه شده باشد شیشه های ماشین در هر حالتی که باشند در همان وضعیت باقی می مانند چون دیگر موتور توان حرکت دادن آنها را نخواهد داشت پس اگر شیشه ها پایین باشند امنیت خودرو و سرنشینان به خطر می افتد به همین دلیل باید در اولین فرصت به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی برلیانس مراجعه بفرمایید تا آنها خدمات لازم را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برلیانس

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برلیانس  ممکن است کمی با دیگر خودروها آن هم به دلیل مدل و برند شرکت سازنده ی این خودرو و قیمت قطعات آن اندکی متفاوت باشد.

البته به دلیل تنظیمات پیشرفته ی این خودرو نسبت به خودروهای دیگر ممکن است دستمزد تعمیر قطعات و یا تعویض لوازم معیوب شده ی شیشه بالابر برقی خودروی برلیانس  کمی با دیگر خودروها متفاوت باشد.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برلیانس بستگی به نوع ایرادات و اشکالات ممکن است برآوردهای مختلفی شود شما می توانید با تماس با همکاران ما در بخش تعمیر شیشه بالابر برلیانس با هزینه های مربوط به آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

لازم به ذکر است که ما در شیشه اتومبیل پرشین، خدمات تعمیر شیشه بالابر اتومبیل را برای همه انواع اتومبیل ها انجام می دهیم. از جمله این خدمات می توان به تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 ، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، تعمیر شیشه بالابر تیگو ۷، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر مگان، تعمیر شیشه بالابر BMW ، شیشه بالابر برقی النترا و دیگر خودرو ها اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

یک پاسخ

  1. با سلام
    بسیار مجرب و کار درست هستند
    برخورد بسیار خوب،در کل خیلی کار درست هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید