شیشه اتومبیل پرشین
تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج

تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج

در این مطلب می خواهیم راجع به تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج شرکت کیا صحبت کنیم. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

گاهی ممکن است کلید شیشه بالابر برقی خودروی اسپورتیج شما غیر فعال شده و از کار بیفتد. خرابی شیشه بالابر برقی اتومبیل اسپورتیج به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد دلایلی از جمله

  • خرابی و سوختن فیوز مربوط به شیشه بالابر
  • شکستن و خرابی کلید شیشه بالابر
  • خرابی و سوختن موتور الکتریکی
  • و یا دلایل دیگر مثل به هم ریختن تنظیمات سیستم شیشه بالابر برقی
  • و…

در کل شیشه بالابر برقی یک سیستم رفاهی است که برای آسایش بیشتر راننده و سرنشینان در خودروی اسپورتیج طراحی و کار گذاشته شده است. اگر به هر دلیلی در استفاده از شیشه بالابر برقی با مشکل مواجه شدید به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر اتومبیل مراجعه کنید تا آنها شما را در صورت لزوم راهنمایی کنند و یا مشکل را عیب یابی و حل کنند.

 

تعمیر کلید شیشه بالابر برقی اسپورتیج

همانطور که در قسمت قبل گفتیم یکی از دلایلی که ممکن است شیشه بالابر برقی خودروی اسپورتیج شما از کار بیفتد خرابی و یا شکستن کلید شیشه بالابر برقی می باشد.

از آنجایی که کلید شیشه بالابر برقی خودروی اسپورتیج بر روی رودری ها قرار دارد پس باید برای تعمیر یا تعویض کلید شیشه بالابر برقی اسپورتیج رودری مربوط به قسمت آسیب دیده باز شده و مشکل را برطرف کرد. البته کلید کنترل تمام شیشه بالابر های ماشین اسپورتیج بر روی رودری درب قسمت راننده هم موجود است و راننده می تواند از سمت خود بر روی تمام شیشه های ماشین کنترل داشته باشد و آنها را بالا و پایین کرده و یا حتی قفل کودک تمامی شیشه های خودرو را فعال کند.

اما اگر کلید شیشه بالابر برقی هر کدام از درب های خودرو شکسته و یا معیوب شده باشد پس باید فقط رودری درب قسمت مربوطه را باز کرده و کلید شیشه بالابر برقی را اگر قابل تعمیر بود تعمیر و اگر نه تعویض کرد و پس از جایگذاری کلید شیشه بالابر برقی سالم رودری را سر جای خود ببندیم.

اگر کلید شیشه بالابر برقی اسپورتیج شما از کار افتاد و غیر فعال شد مشکل را با همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج در میان بگذارید تا آنها اقدامات لازم در این زمینه را برای خودروی شما انجام دهند.

تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج

تعمیر موتور شیشه بالابر برقی اسپورتیج

موتور شیشه بالابر برقی اسپورتیج به وسیله ی دو سیم به باتری خودرو متصل می شود و باتری ماشین سیگنال های برق را از طریق این دو سیم به کلید شیشه بالابر می رساند. تکنسین مربوط به قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی اسپورتیج به وسیله ی ولت سنج ولتاژ برق را اندازه گیری می کند و اگر میزان ولتاژ آن از مقدار مشخصی مثلا از ۱۲ ولت و یا منفی ۱۲ ولت کمتر باشد پس موتور الکتریکی شیشه بالابر با مشکل مواجه شده است.

اگر موتور الکتریکی شیشه بالابر برقی خودروی اسپورتیج با مشکل مواجه شده باشد شیشه های ماشین در هر حالتی که هستند باقی می مانند چون موتور توان حرکت دادن آنها را ندارد. پس اگر شیشه ها پایین باشند امنیت خودرو به خطر می افتد. به همین دلیل باید در اسرع وقت به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی اتومبیل اسپورتیج مراجعه بفرمایید تا آنها خدمات لازم را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

درصورتی که نیاز به دانستن اطلاعات بیشتر رد مورد خود اتومبیل اسپورتیج دارید به سایت کمپانی کیا مراجعه کنید.

هزینه تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی اسپورتیج ممکن است کمی بالاتر از خودروهای دیگر باشد آن هم به دلیل مدل و برند شرکت سازنده ی این خودرو و گرانتر بودن قیمت قطعات آن می باشد.

البته بسته به تنظیمات و ساختار پیچیده ی این خودرو نسبت به خودروهای دیگر ممکن است دستمزد تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب شیشه بالابر برقی خودروی اسپورتیج کمی با دیگر خودروها متفاوت باشد.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی اسپورتیج بسته به نوغ ایرادات و اشکالات آن، برآوردهای مختلفی می شود. شما می توانید با تماس با همکاران ما در شیشه اتومبیل پرشین هزینه های مربوط به آن و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

به خاطر داشته باشید که همکاران ما به غیر از تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، در زمینه شیشه بالابر هیوندای i30، تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران، تعمیر شیشه بالابر مگان، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا و دیگر اتومبیل ها را نیز ارائه می دهند.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید