شیشه اتومبیل پرشین
تعمیر شیشه بالابر اکسنت

تعمیر شیشه بالابر برقی اکسنت با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

در اینجا ودر این مقاله می خواهیم اطلاعاتی را در زمینه تعمیر شیشه بالابر اکسنت را با شما عزیزان همراه به اشتراک بگذاریم. در بعضی از اوقات امکان دارد کلید شیشه بالابر برقی خودروی اکسنت شما به هر دلیلی غیر فعال بشود و یا خراب شود و در این صورت نیاز به تعمیر و تعمیر کار پیدا خواهد کرد..

اگر شما عزیزان هم دوست دارید و یا نیاز دارید تا در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر اکسنت اطلاعاتی به دست بیاورید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

تعمیر شیشه بالابر اکسنت

تعمیر کردن شیشه بالابر برقی اکسنت

خرابی و غیر فعال شدن و یا از کار افتادن شیشه بالابر برقی خودروی اکسنت به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد دلایلی همچون:

  • خرابی کلید شیشه بالابر
  • اتصالی برق و یا سیم کشی خودرو
  • برق دزدی در هر قسمت از ماشین
  • سوختن فیوزی که مربوط به کلید شیشه بالابر است
  • از کار افتادن یا سوختن و یا ایراد پیدا کردن موتور الکترونیکی شیشه بالابر اکسنت
  • و یا دلایل دیگر مانند به هم ریختن تنظیمات مربوط به سیستم شیشه بالابر برقی اکسنت

همانطور که گفتیم در این مطلب و در این بخش از سایت قصد داریم راجع به تعمیر شیشه بالابر اکسنت اطلاعاتی در اختیار شما همراهان گرامی قرار بدهیم پس اگر شما هم مانند سایرین علاقه دارید در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی اکسنت اطلاعات بیشتری کسب کنید حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید..

شیشه بالابر برقی یک سیستم به روز است که مخصوصا در کشورهای توسعه یافته و به روز برای رفاه و آسایش بیشتر مصرف کنندگان خودروی اکسنت در سر تا سر دنیا طراحی و تولید و عرضه می شود. اگر به هر دلیلی در استفاده از شیشه بالابر برقی اکسنت با مشکل مواجه شدید به کارشناسان ماهر ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر اکسنت رجوع کنید تا آنها شما را در صورت لزوم راهنمایی کنند و یا مشکل را عیب یابی و برطرف نمایند..

و همچنین این را هم در نظر داشته باشید که خدمات ما در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی اکسنت دارای ۶ ماه ضمانت می باشد.

تعمیر شیشه بالابر اکسنت

تعمیر کلید شیشه بالابر برقی اکسنت

همان گونه که می دانید و در بخش های  قبلی سایت هم به آن اشاره کردیم یکی از دلایلی که امکان دارد شیشه بالابر برقی خودروی اکسنت شما را از کار بیندازد خراب شدن و یا شکستن کلید شیشه بالابر برقی می باشد..

کلید شیشه بالابر برقی خودروی اکسنت هم مانند اکثر خودروهای دیگر بر روی رودری ها قرار دارد پس باید برای تعمیر و یا تعویض کلید شیشه بالابر برقی اکسنت رودری مربوط به قسمتی که آسیب دیده است باز شده و آن را تعمیر و یا تعویض کنند..

کلید کنترل تمام شیشه بالابر های خودروی اکسنت بر روی رودری درب قسمت راننده هم وجود دارد و راننده می تواند از کلید شیشه بالابر درب سمت خودش بر روی تمام شیشه های ماشین کنترل داشته باشد آنها را بالا و پایین کرده و حرکت بدهد و یا حتی قفل کودک مربوط به تمامی شیشه های خودرو را فعال و یا غیر فعال کند.

اگر کلید شیشه بالابر برقی هرکدام از درب های خودرو از کار افتاده و یا بشکند و یا به هر دلیل دیگری خراب شده باشد پس باید فقط رودری درب قسمتی که آسیب دیده است را باز کرده و کلید شیشه بالابر برقی را چنانچه قابل تعمیر بوده تعمیر و اگر نه تعویض کرده و سپس کلید شیشه بالابر برقی سالم  را سر جای خود ببندیم. .

اگر کلید شیشه بالابر برقی خودروی اکسنت شما هم از کار افتاده و در استفاده کردن از آن با مشکل مواجه شده اید موضوع را با کارشناسان ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر اکسنت در میان بگذارید تا آنها خدمات لازم در این زمینه را همراه با ۶ ماه ضمانت برای خودروی اکسنت شما انجام دهند.

تعمیر شیشه بالابر اکسنت

تعمیر موتور شیشه بالابر برقی اکسنت

موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی اکسنت به وسیله ی سیم کشی به باتری خودرو متصل می شود و باتری ماشین جریان برق را از طریق سیم ها به کلید شیشه بالابر می رساند کارشناس مربوط به قسمتتعمیر شیشه بالابر اکسنت به وسیله ی دستگاه ولت سنج ولتاژ برق را اندازه گیری می کند و اگر میزان ولتاژ آن از مقدار مشخصی مثلا از ۱۲ ولت کمتر باشد موتور الکترونیکی کلید شیشه بالابر دچار مشکل شده است و موتور الکترونیکی آن نیاز به بازبینی و عیب یابی دارد تا کارشناس مربوطه بتواند شروع به رفع مشکل آن بنماید..

اگر موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی خودروی اکسنت شما با ایراد مواجه شده باشد شیشه های ماشین در هر حالتی که هستند در همان وضعیت باقی می مانند چون دیگر موتور توانایی حرکت دادن آنها را نخواهد داشت پس اگر شیشه ها پایین باشند امنیت خودرو قطعا به خطر می افتد و امکان سرقت خودرو و یا لوازمش بالا می رود به همین دلیل باید در اولین فرصت ممکن به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر اکسنت مراجعه بفرمایید تا آنها خدمات لازم را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر اکسنت

هزینه تعمیر شیشه بالابر اکسنت ممکن است به خاطر مدل به روز تر و کارخانه و شرکت سازنده ی این خودرو و برند به روز آن کمی با دیگر خودروها متفاوت باشد.

البته هزینه تعمیر شیشه بالابر برقی اکسنت را نمی توان به طور دقیق تخمین زد به این دلیل که نمی توان حدس زد که قیمت قطعات تعویضی که باید جداگانه خریداری کنیم و به صورت جدا از هزینه تعمیر قیمت آن ها را بپردازیم و همچنین هزینه دستمزد تعمیر و یا تعویض قطعات را هم باید در نظر بگیریم.

ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه تعمیر شیشه بالابر اکسنت با همکاران ما در این بخش تماس حاصل بفرمایید تا ایشان اطلاعات کافی و مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار بدهند.

ما در شیشه اتومبیل پرشین، خدمات تعمیر شیشه بالابر اتومبیل را برای همه انواع اتومبیل ها انجام می دهیم. از جمله این خدمات می توان به تعمیر شیشه بالابر آریزو، تعمیر شیشه بالابر چانگان، تعمیر شیشه بالابر توسان، تعمیر شیشه بالابر ام وی ام، تعمیر شیشه بالابر آزرا، تعمیر شیشه بالابر سوناتا، تعمیر شیشه بالابر مزدا ۳، تعمیر شیشه بالابر برلیانس، تعمیر شیشه بالابر النترا ، تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 ، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، تعمیر شیشه بالابر تیگو ۷، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر مگان، تعمیر شیشه بالابر BMW و دیگر خودرو ها اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید