شیشه اتومبیل پرشین
تعمیر شیشه بالابر ام وی ام

تعمیر شیشه بالابر ام وی ام با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

تعمیر شیشه بالابر ام وی ام

در این مقاله سعی داریم راجع به تعمیر شیشه بالابر ام وی ام اطلاعاتی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار بدهیم.

گاهی اوقات ممکن است بنا به دلایلی کلید شیشه بالابر برقی خودروی ام وی ام شما غیر فعال بشود و یا معیوب شود.خرابی شیشه بالابر برقی خودروی ام وی ام به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد دلایلی مانند

  • خرابی و یا سوختن موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی
  • خرابی کلید شیشه بالابر برقی
  • و یا دلایل دیگر مثل سوختن فیوز مربوط به کلید شیشه بالابر برقی
  • یا به هم ریختن تنظیمات سیستم شیشه بالابر برقی

در ادامه ی این مطلب می خواهیم راجع به تعمیر شیشه بالابر ام وی ام اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان و علاقه مندان در این زمینه قرار بدهیم پس اگر شما دوستان و همراهان عزیز علاقه دارید درزمینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی ام وی ام اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

با پیشرفت روز افزون علم و فناوری هر روزه امکانات جدیدی برای رفاه حال انسان اختراع می شود سیستم شیشه بالابر برقی خودرو یک وسیله ی رفاهی است که برای آسایش بیشتر رانندگان و مصرف کنندگان خودروی ام وی ام طراحی و کار گذاشته شده است.اگر به هر نحوی در استفاده از شیشه بالابر برقی ام وی ام با مشکل مواجه شدید به کارشناسان ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر ام وی ام مراجعه کنید تا آنها در صورت لزوم شما را راهنمایی کنند و یا مشکل را عیب یابی و حل نمایند.

این را در هم نظر داشته باشید که خدمات ما در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر ام وی ام برای شما مشتریان گرامی دارای ۶ ماه ضمانت می باشد.

تعمیر شیشه بالابر ام وی ام

تعمیر کلید شیشه بالابر برقی ام وی ام

همانطور که می دانید و قبلا هم راجع به آن صحبت کرده ایم یکی از دلایلی که ممکن است شیشه بالابر برقی خودروی ام وی ام  شما غیر فعال شود خرابی آن هم به هر دلیلی و یا شکستن کلید شیشه بالابر برقی می باشد.

همانطور که گفتیم کلید کنترل تمام شیشه بالابر های خودروی ام وی ام بر روی رودری درب قسمت راننده هم موجود است و راننده می تواند از کلید بالابر روی درب سمت خود بر روی تمام شیشه های ماشین کنترل داشته باشد آنها را به دلخواه خود حرکت داده بالا و پایین کرده و یا حتی قفل کودک مربوط به تمامی شیشه های خودرو را فعال و یا غیر فعال کند.

کلید شیشه بالابر برقی خودروی ام وی ام بر روی تمام رودری ها قرار دارد و البته یک کلید کلی هم بر روی رودری درب سمت راننده قرار دارد که شیشه بالابر های کل ماشین را کنترل می کند اما باید برای تعمیر یا تعویض کلید شیشه بالابر برقی ام وی ام رودری مربوط به قسمت آسیب دیده باز شده و آن را تعمیر و یا اگر لازم به تعویض بود تعویض کنند

 اگر کلید شیشه بالابر برقی هرکدام از درب های خودرو از کار بیفتد و یا بشکند و یا به هر دلیلی خراب شده باشد پس باید فقط رودری درب قسمت آسیب دیده را باز کرده و کلید شیشه بالابر برقی را اگر قابل تعمیر بود تعمیر و اگر نه تعویض کرده و پس از گذاشتن کلید شیشه بالا بر سالم رودری را سر جای خود می بندیم.

اگر کلید شیشه بالابر برقی خودروی ام وی ام شما غیر فعال شد موضوع را با کارشناسان ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی MVM در میان بگذارید تا آنها خدمات لازم در این زمینه را با ۶ ماه ضمانت برای خودروی ام وی ام شما انجام دهند.

تعمیر شیشه بالابر ام وی ام

تعمیر شیشه بالابر ام وی ام

تعمیر موتور شیشه بالابر برقی MVM

موتور الکتریکی شیشه بالابر برقی ام وی ام به وسیله ی دو سیم به باتری خودرو متصل می شود و باتری ماشین سیگنال های برق را به وسیله ی این دو سیم به کلید شیشه بالابر MVM می رساند کارشناس مربوط به قسمت تعمیر شیشه بالابر ام وی ام به وسیله ی ولت سنج ولتاژ برق را اندازه گیری می کند و اگر میزان ولتاژ آن از مقدار مشخصی کمترباشد کلید شیشه بالا بر ایراد موتوری پیدا کرده است و موتور الکتریکی آن نیاز به عیب یابی و تعمیر دارد.

اگر موتور الکتریکی شیشه بالابر ام وی ام شما با مشکل مواجه شده باشد شیشه های ماشین در هر حالتی که هستند در همان موقعیت باقی می مانند چون دیگر موتور توانایی حرکت دادن و بالا و پایین کردن آنها را نخواهد داشت و اگر شیشه ها پایین باشند امنیت خودرو و سرنشینان به خطر می افتد و امکان سرقت خودرو و لوازم آن افزایش می یابد به همین دلیل باید در اسرع وقت به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر ام وی ام مراجعه بفرمایید تا آنها تمام خدمات لازم را با وجود ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار بدهند.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی ام وی ام

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر ام وی ام ممکن است کمی با دیگر خودروها فرق داشته باشد آن هم به دلیل داشتن تنطیمات پیشرفته و مدرن این خودرو و همچنین برند و کارخانه ی سازنده ی آن می باشد.

البته ممکن است قیمت قطعات و هزینه ی دستمزد تعمیر و یا تعویض لوازم آن با دیگر خودروها اندکی متفاوت باشد.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر ام وی ام بسته به نوع ایرادات و اشکالات پیش آمده در آن ممکن است برآوردهای مختلفی شود شما می توانید با تماس با کارشناسان ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر ام وی ام با هزینه های مربوط به آن اطلاعات لازم و مورد نیاز خود را کسب نمایید.

ما در شیشه اتومبیل پرشین، خدمات تعمیر شیشه بالابر اتومبیل را برای همه انواع اتومبیل ها انجام می دهیم. از جمله این خدمات می توان به تعمیر شیشه بالابر آزرا، تعمیر شیشه بالابر سوناتا، تعمیر شیشه بالابر مزدا ۳، تعمیر شیشه بالابر برلیانس، تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 ، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، تعمیر شیشه بالابر تیگو ۷، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر مگان، تعمیر شیشه بالابر BMW و دیگر خودرو ها اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید