شیشه اتومبیل پرشین
تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران

تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران با ۶ ماه ضمانت

شیشه بالابر اتومبیل در همه خودروها وجود دارد و جزو جدا نشدنی خودرو است. در اتومبیل های مختلف انواع شیشه بالابر اتومبیل نیز به کار برده می شود که قبلا درباره آنها توضیح دادیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مقاله مراجعه کنید.

با پیشرفت اتومبیل ها، قطعات آنها نیز پیشرفت می کنند و به روز می شوند. بنابراین در زمان نیاز به تعمیر باید حتما به یک متخصص مراجعه کنید زیرا قطعات یدکی مخصوصا قطعاتی که با برق اتومبیل سرو کار دارند بسیار حساس هستند و یک اشتباه کوچک می تواند خسارت ایجاد کند.

مراجعه به یک متخصص برای تعمیر شیشه بالابر اتومبیل بسیار مهم است. انواع شیشه بالابر اتومبیل که از نوع دستی یا برقی هستند ممکن است در ظاهر دارای عملکرد ساده باشند اما در صورت بی دقتی ، کوچکترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد و موجب ایجاد خسارت شود این است که شیشه اتومبیل به درستی جا نیفتد و با کوچکترین ضربه بشکند. این خسارت در اتومبیل های خارجی بسیار سنگین تر است. بنابراین تعمیر شیشه بالابر اتومبیل های خارجی نیاز به یک متخصص با دانش بالا دارد.

اما در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین مکان برای تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران بپردازیم. به یاد داشته باشید که ما در شیشه اتومبیل پرشین، انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر را با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات انجام می دهیم.

تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران

 تعمیر شیشه بالابر خودرو در شرق تهران باضمانت

در نقاط مختلف تهران همکاران ما هستند اما حتی اگر شما در تهران هستید ولی در شرق تهران نیستید باز هم توصیه ما این است که برای تعمیر شیشه بالابر خودروی خود ابتدا با ما تماس بگیرید. مزیت ما نسبت به دیگر همکاران ۴ مورد است:

  1. لوکیشن ما بیرون از محدوده طرح ترافیک است و دسترسی به ما بسیار راحت است
  2. مهارت و تجربه بالای کارشناسان ما به دلیل بیش از ۱۵ سال خدمات دهی به انواع اتومبیل های خارجی و ایرانی
  3. قیمت مناسب و منصفانه
  4. ضمانت انجام کار

 

آدرس بهترین محل برای تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران

برای اینکه لوکیشن ما را پیدا کنید توصیه ما این است که با مراجعه به نقشه گوگل یا نقشه نشان و نقشه بلد آدرس ما را به راحتی مسیریابی کنید. اما بدون مراجعه به این نقشه ها نیز به راحتی می توانید ما را در آدرس نارمک جانبازان غربی خیابان گلستان خیابان غیاثی پور پلاک ۲۳۳ بیابید. ذکر مجدد این مطلب خالی از لطف نیست که محل کار ما خارج از محدوده طرح ترافیک است که در تهران بزرگترین مزیت به حساب می آید.

راه های تماس با ما در زیر نمایش داده می شود تا برای صرفه جویی در زمان و تلف نشدن وقتتان پیش از مراجعه با ما تماس بگیرید و در زمان مورد توافق با خیال راحت و اطمینان خاطر برای تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران به ما مراجعه کنید.

ضمن اینکه می توانید با مراجعه به صفحه نمونه کارهای ما، پیش از مراجعه نمونه اتومبیل های کار شده توسط شیشه اتومبیل پرشین را مشاهده کرده و از توانایی ما اطمینان حاصل کنید.

https://shishepersian.ir/تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران

هزینه تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران

هزینه و اجرت تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران مانند دیگر نقاط تهران است. ما اجرت و دستمزد کار را بر اساس نرخی که اتحادیه مشخص کرده است دریافت می کنیم. اما گاهی اوقات تعمیر کار و مالک خودرو در مورد دستمزد تعمیر شیشه بالابر اتومبیل با هم به توافق می رسند و هزینه را بر اساس میزان کاری که بر روی خودرو انجا شده است تعیین می کنند که به این صورت هر دو طرف راضی هستند.

به غیر از دستمزد و اجرت انجام تعمیر شیشه بالابر خودرو، مورد دیگری که در جمع مبلغ دریافتی تاثیرگذار است نوع قطعه مصرفی و برند آن است. زیرا قیمت قطعات هر کارخانه سازنده با دیگر سازنده ها به دلیل کیفیت و برند و نام آنها متفاوت است که این موضوع طبیعی است.

گاهی اوقات قیمت و برند و میزان استفاده از مواد اولیه مانند چسب و … نیز در مبلغ تمام شده تاثیر دارد.

بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران بهتر است از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ما در شیشه اتومبیل پرشین تماس بگیرید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند.

ما در شیشه اتومبیل پرشین، خدمات تعمیر شیشه بالابر اتومبیل را برای همه انواع اتومبیل ها انجام می دهیم. از نظر موقعیت ما در شرق تهران هستیم اما شما می توانید از هر کجای تهران که باشید با ما تماس گرفته و به ما مراجعه کنید. در زمینه تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شرق تهران، ما بهترین هستیم.

از جمله این خدماتی که ارائه می دهیم می توان به تعمیر شیشه بالابر آزرا، تعمیر شیشه بالابر سوناتا، تعمیر شیشه بالابر مزدا ۳، تعمیر شیشه بالابر برلیانس، تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 ، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، تعمیر شیشه بالابر تیگو ۷، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر مگان، تعمیر شیشه بالابر BMW و دیگر خودرو ها اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید