شیشه اتومبیل پرشین
تعمیر شیشه بالابر آزرا

تعمیر شیشه بالابر آزرا با ۶ ماه ضمانت انجام خدمات

در این مقاله می خوانید :

تعمیر شیشه بالابر برقی آزرا

گاهی اوقات ممکن است بنا به دلایلی کلید شیشه بالابر برقی خودروی آزرای شما از کار افتاده و یا معیوب شود.خرابی شیشه بالابر برقی خودروی آزرا به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد دلایلی مانند

  • خرابی کلید شیشه بالابر
  • خرابی و یا سوختن موتور الکترونیکی
  •  هم ریختن تنظیمات سیستم شیشه بالابر برقی
  •  سوختن فیوز مربوط به کلید شیشه بالابر برقی
  • و یا دلایل دیگر

در ادامه ی این مطلب می خواهیم راجع به تعمیر شیشه بالابر آزرا اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان و علاقه مندان در این زمینه قرار بدهیم پس اگر شما دوستان و همراهان عزیز علاقه دارید درزمینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی آزرا اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سیستم شیشه بالابر برقی خودرو یک وسیله ی رفاهی است که برای آسایش بیشتر رانندگان و مصرف کنندگان خودروی آزرا طراحی و کار گذاشته شده است.اگر به هر نحوی در استفاده از شیشه بالابر برقی آزرا با مشکل مواجه شدید به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر آزرا مراجعه کنید تا آنها در صورت لزوم شما را راهنمایی کنند و یا مشکل را عیب یابی و حل کنند.

این را در نظر داشته باشید که خدمات ما در زمینه ی تعمیر شیشه بالابر آزرا برای شما مشتریان گرامی دارای ۶ ماه ضمانت می باشد.

تعمیر شیشه بالابر آزرا

تعمیر کلید شیشه بالابر برقی آزرا

همانطور که می دانید و در مطالب قبل هم راجع به آن صحبت کرده ایم یکی از دلایلی که ممکن است شیشه بالابر برقی خودروی آزرای  شما غیر فعال شود خرابی آن هم به هر دلیلی و یا شکستن کلید شیشه بالابر برقی می باشد.

کلید شیشه بالابر برقی خودروی آزرا بر روی تمام رودری ها قرار دارد و البته یک کلید کلی هم بر روی رودری درب سمت راننده قرار دارد که تمام شیشه بالابرها را کنترل می کند اما باید برای تعمیر یا تعویض کلید شیشه بالابر برقی آزرا رودری مربوط به قسمت آسیب دیده باز شده و آن را تعمیر و یا تعویض کنند.

همانطور که گفتیم کلید کنترل تمام شیشه بالابر های خودروی آزرا بر روی رودری درب قسمت راننده هم موجود است و راننده می تواند از کلید بالابر درب سمت خود بر روی تمام شیشه های ماشین کنترل داشته باشد آنها را بالا و پایین کرده و یا حتی قفل کودک مربوط به تمامی شیشه های خودرو را فعال کند.

اگر کلید شیشه بالابر برقی هرکدام از درب های خودرو از کار بیفتد و یا بشکند و یا به هر دلیلی معیوب شده باشد پس باید فقط رودری درب قسمت آسیب دیده را باز کرده و کلید شیشه بالابر برقی را چنانچه قابل تعمیر بود تعمیر و اگر نه تعویض کرده و پس از گذاشتن کلید شیشه بالا بر سالم رودری را سر جای خود ببندیم.

اگر کلید شیشه بالابر برقی خودروی آزرای  شما غیر فعال شد موضوع را با کارشناسان ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر آزرا در میان بگذارید تا آنها خدمات لازم در این زمینه را با ۶ ماه ضمانت برای خودروی آزرای شما انجام دهند.

تعمیر شیشه بالابر آزرا

تعمیر موتور شیشه بالابر برقی آزرا

موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی آزرا به وسیله ی سیم کشی به باتری خودرو متصل می شود و باتری ماشین سیگنال های جریان برق را به این وسیله به کلید شیشه بالابر می رساند کارشناس مربوط به قسمت تعمیر شیشه بالابر آزرا به وسیله ی ولت سنج ولتاژ برق را اندازه گیری می کند و اگر میزان ولتاژ آن از مقدار مشخصی کمترباشد کلید شیشه بالا بر ایراد موتوری پیدا کرده است و موتور الکترونیکی آن نیاز به بازبینی و عیب یابی دارد.

اگر موتور الکترونیکی شیشه بالابر برقی خودروی آزرا شما با مشکل مواجه شده باشد شیشه های ماشین در هر موقعیتی که باشند در همان وضعیت باقی می مانند چون دیگر موتور توانایی حرکت دادن آنها را نخواهد داشت و اگر شیشه ها پایین باشند امنیت خودرو به خطر می افتد و امکان سرقت خودرو و لوازم آن افزایش می یابد به همین دلیل باید در اولین فرصت به همکاران ما در قسمت تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی آزرا مراجعه بفرمایید تا آنها خدمات لازم را با ۶ ماه ضمانت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر آزرا

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر آزرا  ممکن است کمی با دیگر خودروها متفاوت باشد آن هم به دلیل تنطیمات پیشرفته و مدرن این خودرو و همچنین برند و کارخانه ی سازنده ی آن می باشد.

و البته ممکن است قیمت قطعات و هزینه ی دستمزد تعمیر و یا تعویض لوازم آن با دیگر خودروها اندکی فرق داشته باشد.

هزینه ی تعمیر شیشه بالابر برقی خودروی آزرا بستگی به نوع ایرادات و اشکالات ممکن است برآوردهای مختلفی شود شما می توانید با تماس با همکاران ما در بخش تعمیر شیشه بالابر آزرا با هزینه های مربوط به آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

لازم به ذکر است که ما در شیشه اتومبیل پرشین، خدمات تعمیر شیشه بالابر اتومبیل را برای همه انواع اتومبیل ها انجام می دهیم. از جمله این خدمات می توان به تعمیر شیشه بالابر آزرا، تعمیر شیشه بالابر مزدا ۳، تعمیر شیشه بالابر برلیانس، تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای i30 ، تعمیر شیشه بالابر برقی اسپورتیج، تعمیر شیشه بالابر تیگو ۷، شیشه بالابر برقی النترا ، تعمیر شیشه بالابر برقی سابرینا، تعمیر شیشه بالابر مگان، تعمیر شیشه بالابر BMW و دیگر خودرو ها اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

شیشه بالابر با 6 ماه ضمانت

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شیشه اتومبیل های خارجی

برای خرید شیشه اتومبیل های خارجی اصل و اورجینال با ما تماس بگیرید

3 سال گارانتی آب بندی

تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام می شود شامل 3 سال گارانتی آب بندی می باشد.

6 ماه گارانتی انجام خدمات تعمیر شیشه بالابر

خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر اتومبیل که توسط کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین انجام شده باشد شامل 6 ماه ضمانت انجام خدمات می باشد. توجه داشته باشید که این ضمانت شامل سوختن موتور شیشه بالابر نمی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید